Jump to content

Hallo allemaal! Kenny meld zich als nieuw lid.

Hallo,

Ik zal mij kort voorstellen,

Ik ben Kenny en sinds 2004 een all-season woon-werkverkeer motorrijder.

1ste Motor, Moto Guzzi 1000SP

2de Motor, Armstrong MT500

3de Motor, Honda St1100 '91

Als 16 jarige begonnen met brommer rijden van Arnhem naar Wageningen(MTS) en sleutelen aan de gebruikte brommer een Yamaha DT50.

Door mijn moeder verboden mijn motor-rijbewijs op 18 jarige leeftijd te halen en moest wachten op mijn uit huis gaan ;).

Dus eerst maar 2cv en Range Rover gereden(v8 2 deur).

Uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald, tegelijkertijd met mijn vader, en meteen woon werkverkeer gaan rijden.

Onderhoud aan autos en motoren altijd zoveel mogelijk zelf gedaan, tenzij geld teveel en tijd en ruimte ontbraken.

Mijn ST1100 overgenomen met 55.000km en nu staat er ongeveer 110.000km op de teller.

Ik had eerst een beetje het gevoel dat het een grote scooter was, zeker als je overstapt van een Armstrong MT500 off the road, maar ik begon al snel de stabiliteit , soepelheid, bagage mogelijkheden en vooral de kuip(in de winter) te waarderen.

Al met al voorlopig geen andere motorfiets op het oog, misschien wel een voor erbij...

Ben op het forum vooral benieuwd naar de technische oplossingen en ervaringen.

Ik hou van creativiteit.

In mijn dagelijks leven ben ik een Optical Construction Engineer bij Avantes BV. (www.Avantes.com)

Veel rij-plezier iedereen.

Kenny

Featured Replies

@kennyn veel plezier met je ST1100 en op het Forum

er is genoeg leesvoer en ervaring om voorlopig bezig te zijn

rechts bovenin het vergrootglas is de zoek balk scheelt misschien een hoop vragen,

en zoals een van de de ouwe getrouwe wel gaat schrijven

domme vragen bestaan niet

:biker:

• Moderators

@kennyn , welkom hier op het forum en natuurlijk veel rijplezier met de st1100.

Voor een goed overzicht voor het onderhoud , download de service manual

https://st1100-1300.wmco.org/st1100/Honda_ST1100_service_manual/Honda_ST1100_service_manual.pdf

of koop het Haynes werkplaatsboek

https://www.werkplaatsboek.nl/werkplaatsboek-honda-st1100-pan-european-90-02-p-316

forum.jpg.fb8de0a5c6f81afc10a08b56af62205a.jpg

Welkom op het forum Kenny. Dat is een lijst leuke motorfietsen. Rij zelf ook een 1100 welke kleur is het bij jou geworden? Foto's zijn natuurlijk altijd welkom :vroem:

Heel veel technisch leesplezier op het forum en fijne, veilige woon-werk kilometers met de Pan toegewenst!