Jump to content

Onafhankelijke helmentests....

Featured Replies

Niet zaligmakend -zo zou mijn helm stiller zijn dan hij in werkelijkheid (na aanschaf) blijkt te zijn- maar desalniettemin een schat aan verdere relevante informatie.

Gebruik de site graag om mij te oriënteren bij de aanschaf van een nieuwe helm.

Met name ook de integratie van de SHARP test uitslagen vind ik nuttig.

Zo kon ik een veilige systeem helm uitzoeken welk 100% geslaagd was voor het dichtblijven bij een aanvaring/valpartij.

Overigens is niet gelijk elke nieuwe helm beschikbaar maar dat mag de pret niet drukken.

• Author

Of een helm stil is of niet kan een ander ook niet bepalen.

Dat is zoals altijd een kwestie van smaak.

Als je er naar kunt en durft te kijken als indicatie is het een top-site.

Wil je er absolute waarden afhalen dan kun je er beter niet eens heen gaan.

Opinions are like assholes, everybody has one.... (Quote....)

Schubert C4 pro , daar heb ik ooit eens nagekeken ivm aanschaf nieuwe helm,,, maar plus min / €555 Voor een helm ! ? Heb er al wat versleten in al die jaren. En denk dat er voor minder betere helmen zijn... en achter het windscherm zitten scheeld Zowiso al aan Decibels.... heb Zowiso een ei vorming hoofd Aggressive daardoor past mij past shark, AGV perfect, Nolan helmen zitten me daarin tegen totaal niet en krijg er hoofdpijn van .......

5599A414-D7AB-4171-8D63-49FC86AEE8CA.thumb.jpeg.29d30d1853036138e3a81ec42218cf26.jpeg