Jump to content

Beste Forum Leden Mijn Naam is Rogé /47 jaar , woon in motor tour land Limburg /Kerkrade kort aan de Duitse grens. 200 meter ( dus goedkoop tanken ️/ en ook nog eens kort aan de Belgische grens 24 km ( Ardennen) ( de Eifel) liggen zowat in de achtertuin! Dus genoeg Mogelijkheden tot touren.

Momenteel in bezit nog van een bijna old timer madera 700cc 85 zelf gebouwd uit 2 motoren tot een Motor. Maar aangezien ik nu meer rijden wil dan sleutelen in de toekomst ivm mijn slechte rug en schouder / staat deze te koop.....

me Motor rijbewijs haalde ik in 2003 en sinds die tijd altijd motors gehad/ van super sport tot Bmw RT . Een gedegen motor opleiding gehad met div extra trainingen (Cursussen), denk aan plaats op de weg. Remmen met hoge snelheden, afdek ongevallen, behendigheid, bochten werk enz.

ik ga deze winter de overstap maken naar een Honda Pan 1100 bwj zal tussen 94 / 97 Zijn met of zonder ABS . Wie zal het zeggen...........

.......Dit zal gezien me rijstijl en ervaring ook een van de laatste overstappen zijn die ik ga maken.

Ik hoop hier wat ervaring te kunnen uitwisselen over deze bijzondere Bike de Pan European. zal wel snor zitten .

met vriendelijke groet Rogé.

foto’s een greep uit de oude doos toen had ik zelfs nog haren op me hoofd, nu beter zonder haar,,, zeker als helm drager lekker makkelijk.. ‍

47C8ED71-13DF-48B9-8548-9D0DC28C2BFA.jpeg.c8114c97fcbbfbbc3f8dbadf1d4227aa.jpeg

1649FB4F-97B4-4E9B-96F0-93F419E41253.jpeg.962339230e76977cebf4976591a4ef8c.jpeg

6525CC2E-1CE9-4EFF-B25B-9C5BD8FDDBD3.thumb.jpeg.67e5fa821f52b5a57aa2fe368c2f50af.jpeg

7263AF05-20CE-4B31-BB43-AA17240ADBE4.thumb.jpeg.98080a8ed49a14fb7f1690a31bf356cf.jpeg

23AB2BFC-50A3-41A1-BDC5-80852A123351.thumb.jpeg.8484a28fac7876a59d4043d30ecfed72.jpeg

Featured Replies

Welkom Rogé! Veel plezier met de zoektocht naar een mooie Pan!

Kerkrade, zoals je al schreef, alle mooie motortoer gebieden liggen binnen bereik. Ik voel een forum toertocht aankomen!

• Author

Beste Forum Leden Mijn Naam is Rogé /47 jaar , woon in motor tour land Limburg /Kerkrade kort aan de Duitse grens. 200 meter ( dus goedkoop tanken / en ook nog eens kort aan de Belgische grens 24 km ( Ardennen) ( de Eifel) liggen zowat in de achtertuin! Dus genoeg Mogelijkheden tot touren.

Momenteel in bezit nog van een bijna old timer madera 700cc 85 zelf gebouwd uit 2 motoren tot een Motor. Maar aangezien ik nu meer rijden wil dan sleutelen in de toekomst ivm mijn slechte rug en schouder / staat deze te koop.....

me Motor rijbewijs haalde ik in 2003 en sinds die tijd altijd motors gehad/ van super sport tot Bmw RT . Een gedegen motor opleiding gehad met div extra trainingen (Cursussen), denk aan plaats op de weg. Remmen met hoge snelheden, afdek ongevallen, behendigheid, bochten werk enz.

ik ga deze winter de overstap maken naar een Honda Pan 1100 bwj zal tussen 94 / 97 Zijn met of zonder ABS . Wie zal het zeggen...........

.......Dit zal gezien me rijstijl en ervaring ook een van de laatste overstappen zijn die ik ga maken.

Ik hoop hier wat ervaring te kunnen uitwisselen over deze bijzondere Bike de Pan European. zal wel snor zitten .

met vriendelijke groet Rogé.

foto’s een greep uit de oude doos toen had ik zelfs nog haren op me hoofd, nu beter zonder haar,,, zeker als helm drager lekker makkelijk.. ‍

Welkom Rogé! Veel plezier met de zoektocht naar een mooie Pan!

Kerkrade, zoals je al schreef, alle mooie motortoer gebieden liggen binnen bereik. Ik voel een forum toertocht aankomen!

Ja idd zou mooi zijn idd een apart Formen toertocht, eerst ga ik over 2 maanden over tot aanschaf van de Pan ...... ik heb voor mezelf een besteding van €1400... niet dat ik niet meer wil uitgeven maar het blijft voor mij hobby en wil er graag nog een beetje bij sleutelen. Onderhoud doe ik volledig zelf. Al hoop ik dat er niet al te veel Tupperware af moet, zoals de oude BMW RT die ik had ! Daar was ik alleen al met accu wissel al een dik uur bezig wat een verschrikking was die bike in onderhoud !!! Te zwijgen over de kosten (BMW GELD ) , nooit meer ! Ondanks ik hem met plezier gereden heb , maar onderhoud doen . De olie filter alleen al benodigde een speciale BMW SLEUTEL NIKS STER (torx) NEE IETS ANDERS ! Alsof je aan een Alien ruimte schip zat te sleutelen met speciale instrumenten niet van deze wereld of bouwmarkt!!!!!

Voor het geld moet je er wel eentje kunnen vinden.

Sleutelen zonder tupperware te hoeven verwijderen? Nope.

Leidingen vervangen?

Alle tupperware eraf.

Accu? Zadel en één kap

Remvloeistof achter? Een koffer + kapje.

Distributieriem? Heel veel eraf.

Bandje vervangen? Alleen de koffers.

Kosten onderdelen? Zoveel als het je waard is.

Speciaal gereedschap? Zelden tot niet?!