Jump to content

Problemen met toetsenbord op de telefoon

Zoals de titel al zegt, voornamelijk bij enter en backspace verdijnt mijn toetsenbord. Zeer vervelend als je een stukje wilt corrigeren en na elke backspace moet je opnieuw het toetsenbord oproepen.

Is dit iets wat bekend is bij jullie, of moet ik het bij mijn telefoon zoeken?

Gr Erwin

Featured Replies

Misschien een goede om de telefoon en het operating systeem te vermelden. Android of IOS, Samsung, Apple of Opo phone?

Als alles up to date is en het niet aan de instellingen van het toetsenbord ligt (vaak in toegankelijkheid) en het nog steeds niet werkt is een fabrieks reset een optie. Het zou een foutje in de software kunnen zijn, die lost zich vaak op na een reset.

• Author

Betreft een samsang s10, telefoon is op to date.

Eigenlijk nooit problemen gehad en ook niets gewijzigd bij instellingen.

Gr Erwin

Dit schijnt een probleem te zijn van de laatste chrome-update icm bepaalde telefoons en xenoforum forumsoftware. Op motor-forum.nl zijn er ook problemen mee

oplossing schijnt te zijn om Gboard toetsenbord als standaard in te stellen:

Ga naar Instelllingen--> Systeem-->Talen en invoer en daar kun je ergens kiezen.

[automerge]1599667364[/automerge]

Ik had dit probleem ook sinds kort. Het lijkt inderdaad aan de browser chrome te liggen.

Heb net de update gedraaid naar de huidige versie op mijn android tablet en het probleem is weg.

Gewoon naar de playstore en zoek chrome, daar vind je een knop update om naar de laatste versie te gaan.

Bedankt voor de tip @magnamaniac

• Author

Net nog gekeken, maar nog geen update beschikbaar van chrome.

Dan maar even geduld hebben. Is niet onoverkomelijk, alleen vervelend.

Gebruik eigenlijk altijd de app/snelkoppeling van het forum.

Bedankt voor de snelle reacties.

Gr Erwin