Jump to content

Beste mede Panners:

Ik heb in het begin dit jaar ook een TDT in oktober gepland.

Helaas, ik heb besloten om deze NIET door te laten gaan.

Ik hoop dat we volgend jaar in maart wel een TDT kunnen houden.

Ik houd jullie op de hoogte via het forum.

Uiteraard kunnen jullie nog steeds de spatlappen en uitlaatklemmen bij mij bestellen.

Tevens heb ik nog onderdelen van de ST1100 en nog wat van een ST1300 te koop.

Houden jullie allemaal goed afstand, dan zien we elkaar hopelijk volgend jaar weer in goede gezondheid terug.

Featured Replies

Heel jammer Gert, maar dit is het enige juiste besluit.

Blijf gezond allemaal en hopelijk tot ziens in 2021.

Groeten, Richard.

Heel jammer, maar de enige juiste beslissing....

Hopelijk volgend jaar weer een TDT!

Henry "vosje"

Heel erg jammer, ik keek er naar uit.

Maar heel begrijpelijk natuurlijk Gert, het is niet anders.

Hopelijk zijn er volgend jaar weer mogelijkheden.

We wachten geduldig af.

Ook nu uiteraard weer een verstandige keuze. Het is niet anders, volgende keer beter en hopelijk veiliger.
Verstandig en begrijpelijk besluit. tegen die tijd heb ik de motor wel weer klaar na mijn ongelukje in juli.
2020 zal als bijzonder jaar te boek komen te staan.... alvast goede Kerstdagen gewenst en een gezegend nieuw 2021 met nieuwe kansen en uitdagingen. Tot maart 2021.

Goed besluit @PanGert, we hebben het er laatst nog over gehad hoe moeilijk het zou zijn om gezamenlijk te sleutelen met de 1,5m afstandregel.

Wel heel jammer dat 2020 een "TDT-loos" jaar wordt, maar het is niet anders, gezondheid boven alles :good:

@sven.magnus nou ja dat iedereen die dat wil er een krijgt. Een antivaxxer zal wss niet 1-2-3 van hun geloof afstappen. Angst en gebrek aan kennis, geloof in de "conspiracy theories" om autisme ofzo te krijgen etc, genoeg redenen waarom mensen niet een vaccin willen nemen. Zelf ga ik vooraan staan voor de inenting, met een meervoudig gehandycapt zusje en moeder in de risico groep kan ik het risico gewoon niet lopen. Bang om auti te worden door de prik ben ik gelukkig niet want in het spectrum ben ik al sinds mijn geboorte hahaha.

Kan mij niet snel genoeg gaan voor we een prik kunnen halen en deze gekte achter ons kunnen laten. Moet die dus wel goed getest en veilig zijn. Ben een Pan rijder geen resusaapje Wink:

Jammer Gert maar het is de enige mogelijke beslissing op dit moment.

20191019_102013TDT.jpg.495b294776644119ccfcb2d509014b7f.jpg

Ik keek er erg naar uit, in maart ook al, maar ik zal geduld moeten hebben... Blijf allemaal in goede gezondheid!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.