Jump to content

https://www.hansmotorparts.com/en/st1300-pan-european-fairing-deflector-set.html

Nog een setje over volgens de site..

Zuukzes...

(Kost een paar knaken, maar dan heb je wel wat...)

https://www.hansmotorparts.com/en/st1300-pan-european-knie-pads.html

Deze staan er ook nog, ook nog maar een setje.. (Maakt je fiets wel compleet overigens..)

Edited by Jan Koekepan

Featured Replies

Als je ze al kunt vinden, zijn ze allemaal zo duur. Belachelijk veel geld voor een stukje kunststof dat in Hongarije wordt geproduceerd. Kwestie van vraag en aanbod. En dan heb je nog niets eens de winddeflectors voor de spiegels en de cockpit bij.
  • Author

Niet alleen Hans is dol op centen.. Ken er zo nog wel een (paar)..

Maakt niet zoveel uit, als je ze graag wilt hebben zijn ze er.

Niemand dwingt iemand om ze af te nemen.

Wordt hier wel regelmatig naar gezocht en om gevraagd, vandaar deze posting.

Heb er geen enkel belang bij..

Heb mijn set kniepats voor mijn 1300ST net ontvangen van MGparts.nl Super snelle bezorging en eerlijke prijs. Heb slechts 195€ betaald met verzendingskosten inbegrepen.

Ben nu nog op zoek naar de spiegel beschermers. Blijkbaar niet zo gemakkelijk te vinden.

Weet iemand waar deze alsnog te verkrijgen zijn?

Mvg

Jean-Paul

Ben nu nog op zoek naar de spiegel beschermers. Blijkbaar niet zo gemakkelijk te vinden.

Weet iemand waar deze alsnog te verkrijgen zijn?

Deze zijn wereldwijd niet meer te verkrijgen. Laatst nog geprobeerd bij een bedrijf in Singapore.

Zit er nu over te denken om Honda aan te schrijven of deze ze nog eens gaat fabriceren of anders de tekening wil vrijgeven zodat ze 3d geprint kunnen worden ergens.

Is het niet simpeler om ze op te meten gemonteerd, als dat lukt natuurlijk. En ze dan te maken met 3D print. Als dat onderdelen zijn met een patent erop dan zal Honda niet erg geneigd zijn om die vrij te geven. Inkomsten ..

Vraag en aanbod drijft altijd de prijs op , jammer genoeg.

Opmeten is inderdaad een mogelijkheid. Er zijn 3d bedrijven die het zouden kunnen inscannen. Echter heb je daar wel een los exemplaar voor nodig. Nu nog iemand vinden die zo gek genoeg is om ze van zijn Pan afhalen, zodat het gestand kan worden ?

Honda heeft wat betreft de luxe add-ons de ST1300 rijder tekort gedaan.

Tuurlijk voor een handjevol paartjes een fabriek aan het werk zetten .. nee.

De vraag is echter groot genoeg.

Die kunststof mallen uit het vet halen en actief inzetten en enkele duizenden setjes fabriceren zodat partijen zoals MSP en CMSNL wereldwijd aan de vraag kunnen voldoen?!

Why not!

Zelfde met de ST1100 onderdelen zoals de spiegel deflectoren en de zijkap deflectoren :S

Geduld oefenen werkt ook. 2 jaar gewacht en toen een set spiegel - en winddeflectoren kunnen kopen via Boonstra.

Kostte me € 75,00 met nog wat euris voor de verzending. :rolleyes:

3d printen is een optie, maar dan moet je wel eerst een goed 3d model hebben.

en dat is sneller geschreven als gemaakt. Ik heb vorig jaar een poging gedaan voor de spiegeldeflectors voor de 1100.

Met de 3d scanners geen succes, ik heb geen professionele scanner. Ik heb ook geen idee wat de kosten zijn om het te laten scannen en wat je er dan van mag verwachten.

Ik ben toen gegaan voor opmeten en zelf modelleren. Het resultaat daarvan zou beschikbaar moeten zijn.

https://st1100-1300.eu/threads/spiegelkapspoiler-printen-3d.10483/post-218973

Edited by kcools