Jump to content
Mijn naam is Dimitri uit Lelystad. Ben 49 jaar en na 3 jaar MP3 rijden ben ik eindelijk mijn wens om motor te rijden waar aan het maken. Heb een paar weken geleden mijn AVB gehaald, maar door grote drukte bij CBR is mijn theorie er bij ingeschoten. Ik hoop eind oktober de A toevoeging op mijn rijbewijs te mogen laten zetten. De Pan European ST1100 uit 1992 staat klaar in de garage.

473B1713-C155-476F-B949-1CA7564C225D.png.d02fdb2084c27b5f4d11005cbae6cd7e.png

Featured Replies

Welkom Dimitri en veel plezier op dit forum en met je mooie ST1100. Nu nog dat papiertje, succes ermee! Vroeger kwam ik nog wel eens voor mijn werk op de motor naar Lelystad. Groeten DuinPan uit Haarlem

201710180852RWSLelystad.JPG.510f2dc912a1bf750df442bde4932d55.JPG

Mijn motor op het Zuiderwagenplein in Lelystad

• Author

Achter het Lely Center.

Nu wil ik ook nog een topkoffer aanschaffen, lieft origineel in het rood van de motor. Mocht iemand er nog een hebben liggen. Dan hou ik mij aanbevolen.

Hi Dimitri,

Je zit letterlijk in dezelfde fase als ik bijna anderhalve maand geleden. AVB had ik zelf al voor de Corona crisis gehaald en motor ook toen, 2 dagen voor het theorie, slechts een week voor het AVD alles dicht. Ik ben net de 13e aug voor het laatste onderdeel geslaagd. Ondertussen is mijn pas binnen en sindsdien rij ik/wij op een ST1100 uit 1998 die de naam PandaBlack draagt. Na 900 km waarvan zeker 600 daarvan met mijn vrouw achterop durf ik wel te melden dat je ongetwijfeld heel veel plezier aan die prachtige rode Pan gaat beleven! De ST is stilstaand misschien een log beest maar een absoluut genot om te rijden zodra hij rolt.

Wat ik je daarvan wil meegeven is; geen stress bij een schoonheidsfoutje of twee zeker zo aan het begin, eerste instructie haalde ik van de gezonde spanningen links en rechts door elkaar. Rij je eigen rit en geniet. Een examinator rijdt zelf ook niet 100% perfect en daar zoeken ze ook niet naar het gaat hun om veilig, soepel en comfortabel kijken en rijden.

IMG_20200831_181942576.jpg?width=338&height=450

Heel veel succes namens ons en maak er wat van kerel!!! Dagje knallen, papiertje halen en heerlijk op je eigen ST gaan genieten zonder instructies in je oor! (als je de communicator van de passagier uit laat) ;)

Welkom, grappig om te lezen. Ik ben je 10 jaar geleden voor gegaan. Mp3 met daarna via transalp naar de st1100. Sucses met A halen, daarna genieten op de pan