Jump to content
  • Moderators

Nogmaals wil ik dit even onder de aandacht brengen.

Forumreglement st1100-1300.eu

1.7 - Quoten.

Functioneel quoten (aanhalen van andermans tekst) is toegestaan, maar irrelevante regels in de quote dienen verwijderd te worden teneinde de quote compact te houden. Quote geen afbeeldingen tenzij strikt noodzakelijk.

Onnodige quotes, waaronder ook het aanhalen van de direct bovengeplaatsten post, zullen dan ook verwijderd of ingekort worden.

Dit wordt onderhand een dagtaak om het forum leesbaar en overzichtelijk te houden.

Featured Replies

• 3 months later...

@panman1100 zei, maar irrelevante regels in de quote dienen verwijderd te worden

Is wat onduidelijk voor mij, En ja, ik ben een leek op gebied van PC gebeurens.

Geef eens een voorbeeldje.

Zo ben ik zelfs van de week geholpen met een Bancotact voor een donatie te doen. :cry:

• Moderators

@panman1100 zei, maar irrelevante regels in de quote dienen verwijderd te worden

Is wat onduidelijk voor mij, En ja, ik ben een leek op gebied van PC gebeurens.

Zo ben ik zelfs van de week geholpen met een Bancotact voor een donatie te doen. :cry:

Dit dus mark.

Nu reageer ik gelijk op jouw bericht terwijl het er boven staat.

Mvg elmo

@elmo bedoelde: als je reageert op een bericht waaronder nog geen reacties staan, dan druk je NIET op de knop "Quote".

En @panman1100 bedoelt: in een bericht dat je wel quote (citeert) wordt gevraagd om de regels die er niet toe doen, te verwijderen. Als voorbeeld heb ik een aantal regels uit de quote van jouw bericht verwijderd.

Ik zal het wel simpel houden zoals ik het al vroeger deed,

bij mijn weten geen opmerkingen gehad van de beheerders hier.

En als ik iets verkeert doe zal het zeker niet met opzet zijn,

en dan moeten jullie als beheerders maar ingrijpen of me ervan op de hoogte brengen.

Zoals ik al eerder aangaf, een PC en wat er bij hoort " dat zijn niet echt mijn allerbeste vrienden" Pleasantry

Maar ik trek gedeeltelijk mijne plan.