data-csrf="1558430559,80bc1e953d4888bcddbbd0b0ad0f5ccc" Witte pinker glaasjes | ST1100-1300.eu

Witte pinker glaasjes

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Raaipan

Mega Mijlenmaker
15 jul 2016
1.657
629
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Neem eens contact op met forumlid AdPan! Hij maakt ze, cq heeft ze gemaakt, dan wel heeft ze misschien nog wel liggen.

PVB

3e Versnelling
2 sep 2018
185
81
28
55
Belgisch Limburg
Type motor
ST1300
Bij de chinees haal ik gebakken rijst en baby-pangang...Rolleyes
Vrees dat ik daar kwalitatief niet de beste pinker-glaasjes ga vinden, of zijn er hier die daar andere ervaringen mee hebben?

GD MAJK

2e Versnelling
27 aug 2017
73
48
18
Type motor
ST1300
De mijne gekocht via https://www.mpartz.nl/knipperlichtglaasjes-Honda-st1300-Pan-European-02-09-wit-voorzijde-p-7458.
Kleine verrassing: op de uiteinden van deze pinkerbakjes (binnenwerk) is een uitstulping in het zelfde helder materiaal. Ik had het bij montage niet eens opgemerkt. Daardoor zie je aan de binnenkant van de spiegelkap, in de buitenste bovenhoek, licht van de pinker. Ik dacht eerst dat het lampje niet goed zat, maar beide pinkers hadden dat, en bij nadere controle bleek dat ze er voor gemaakt zijn. De oude oranje pinkers nagezien, en die hebben dat niet.

Dus een aankoop waar ik blij mee was, en nadien nog een 2de keer. Overigens prima service wat niet van alle partsdealers kan gezegd worden.

Ger

3e Versnelling
14 mrt 2019
151
66
28
51
Bergen op zoom
Type motor
ST1300
Thanks voor de link.
postings automatisch samengevoegd:

De mijne gekocht via https://www.mpartz.nl/knipperlichtglaasjes-Honda-st1300-Pan-European-02-09-wit-voorzijde-p-7458.
Kleine verrassing: op de uiteinden van deze pinkerbakjes (binnenwerk) is een uitstulping in het zelfde helder materiaal. Ik had het bij montage niet eens opgemerkt. Daardoor zie je aan de binnenkant van de spiegelkap, in de buitenste bovenhoek, licht van de pinker. Ik dacht eerst dat het lampje niet goed zat, maar beide pinkers hadden dat, en bij nadere controle bleek dat ze er voor gemaakt zijn. De oude oranje pinkers nagezien, en die hebben dat niet.

Dus een aankoop waar ik blij mee was, en nadien nog een 2de keer. Overigens prima service wat niet van alle partsdealers kan gezegd worden.
Hoe is t zicht in t donker in de spiegels als je je pinker heb uitstaan. Heb of kun je daar even een filmpje van maken.

Ook besteld vandaag bij mpartz de witte knipperlichten. Duurt alleen bijna 4 weken,maarja....

Wachten duurt lang pfff. Geduld is niet me sterkste kant.

Laatst bewerkt: