wisselen bougies

Discussie in 'ST1100' gestart door tbo, 21 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Gesloten door: panman1100
Reden: opgelost
Datum sluiten topic: 15:51 21-10-2017
  1. tbo

tbo 3e Versnelling

Ja misschien heel stom maar ik wil vandaag mijn bougies verwisselen, Bij de achterste kom ik er gewoon niet bij met sleutels.
    Moet ik nu echt al dat plastic eraf halen of is daar ook weer een foefje voor. Tevens zit de bougie erg diep en de vraag is of die in mijn sleutel blijft zitten want met de vingers kan dat natuurlijk niet
    Ton

2. tbo

tbo 3e Versnelling

Ja natuurlijk, los draaien dop er weer op zetten en dan omhoog halen. Alleen het losdraaien dus

3. tbo

tbo 3e Versnelling

Op internet gelezen hoe. sleutel die bij het setje zit gebruikt maar zit nu muurvast. Kan hem er niet uitkrijgen. zucht uitkleden dan maar

4. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

Oei ,sterkte!Ik gebruik soms ook een stuk rubber slang die om het porselein past van de bougie om deze eruit te halen.

• Leuk Leuk x 1
  5. tbo

tbo 3e Versnelling

Yes, gelukt Had nog een lange magneet liggen ooit bij de aldi gekocht waarmee ik ze er uit kreeg.
    Een keer iets zelf gedaan (aan de motor dan) geeft ook een bevredigend gevoel. Hoe eenvoudig ook. Aankleden maar weer
    Ton

• Leuk Leuk x 3
    • Top Top x 2
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie