ST1300 windgeleider ST1300

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrie

Motorrijles
9 apr 2017
7
1
3
58
Type motor
ST1300
goedendag ik heb een vraagje ik heb mijn remvloeistof vernieuwd, nu komt het de remreservior was blijkbaar niet goed aangedraaid en is gaan lekken op het windgeleider waar zou ik die 2hands kunnen kopen ( wegens kleur verschil )
het betref een st1300 2004 .

groetjes gerrie

Paul_U

Mega Mijlenmaker
14 okt 2016
1.604
453
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Heb je al gekeken bij de "Links", rechtsboven in het forum?
Bor Motorparts, MLM Parts en MSP Motorcycle Spare Parts BV om er maar ff een paar te noemen.
Weet niet precies hoe het bij de ST1300 zit, bij mijn 1100 zit de kleurcode op een sticker onder de buddy.
Maakt het wellicht iets makkelijker om de juiste kleur er bij te zoeken.

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.608
748
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
De windgeleiders en de kuipgeleiders (beiden zwart rubber) zijn nieuw (met een beetje zoeken) en zelfs gebruikt (met iets meer zoeken) nog best te vinden.
Niet alleen Nederlandse sites bekijken, maar even verder dan de landsgrenzen.
Voor mij is er meuk uit USA onderweg, het is maar net hoeveel tijd je in het zoeken wilt steken. Zaterdag ga ik zelfs naar België om spullen voor mijn KoekePan op te halen... ;)
Ik let daarbij scherp op de prijs, de pegels komen niet met bakken tegelijk binnen, dus dat moet "gewoon" bewaakt worden....

cotton

3e Versnelling
17 jul 2016
172
186
43
62
Emmen
Type motor
ST1300
heb een oproep gedaan op motorparts online voor het rubber kapje in de rechter kuip verbreder. geen enkele sloperij heeft zo'n kapje :oh no:
heb wel eentje gevonden in Engeland.....wacht nog even af.
wil ook nog bij de dealer vragen. magazijnman is nu op de beurs in Assen. volgende week maar eens langs gaan.

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.914
1.642
113
50
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Martin, bedankt voor de tip.

Zojuist besteld!

Met excuses aan de andere forumleden..... :(

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.914
1.642
113
50
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Portupan,
Ja, snap ik.

Maar ben ook al tijdje op zoek en zag jouw bericht. Dus meteen actie ondernomen.

Laatst bewerkt door een moderator:

gerrie

Motorrijles
9 apr 2017
7
1
3
58
Type motor
ST1300
soms moet je snel zijn met spullen zoeken, en met er reageren dat is waar, maar bijdeze ben ik ook geslaagd as woesdag ophalen en diegene die heeft een schade Pan
toch bedankt voor alle info

Status
Niet open voor verdere reacties.