1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS Wijzigingen op komst voor HomePort en BaseCamp.

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Nosegear, 11 apr 2018.

1. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Net een mailtje van Garmin in de bus gehad dat ze wat dingetjes om gaan gooien. De belangrijkste wijzigingen zijn dat ze stoppen met de Garmin Cloud Storage per 21 mei a.s. (dus als je die gebruikt zou ik 'm even gaan leeghalen of backuppen - hier is de FAQ). Ook Garmin Adventures gaat per diezelfde datum offline - ik vermoed maar zo dat dat wel eens te maken kan hebben met de GdpR / AVG wetgeving die per 25 mei ingaat . .

Als nieuwigheidje krijgt BaseCamp dan wel de mogelijkheid om andere cloud storage providers te gebruiken. Ze worden niet met name genoemd, maar ik denk aan o.a. Dropbox en Google Drive.

• Informatief Informatief x 3
  2. Woodruff

Woodruff 1e Versnelling

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

3. Mister Vogezen

Mister Vogezen Kilometervreter

Ik ben geen expert in die zaken.
    Maar als ik een route maak in Base Camp dan wordt die route automatisch opgeslagen .
    Heeft dit artikel betrekking tot deze opslag van routes ?

4. MrGPS

MrGPS 3e Versnelling

@Mister Vogezen,

Nee, dat blijft onveranderd. Je kunt echter in plaats van je harde schijf je routes ook 'in de cloud' zetten; dat is wat gaat verdwijnen.

• Informatief Informatief x 3
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2018
  5. Manus

Manus 5e Versnelling

Dat komt goed uit, want ik vertrouw (meestal) alleen mezelf wat opslag van data aangaat.:biker:

• Lol Lol x 2
    • Leuk Leuk x 1
  6. Mister Vogezen

Mister Vogezen Kilometervreter

Dank je wel voor je antwoord MrGPS.

7. Raaipan

Raaipan Kilometervreter

Jullie spreken wat mij betreft 'koeterwaals!'

Deel Deze Pagina