1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weer motorrijders pesten

Discussie in 'Gespot op internet' gestart door svogels, 28 mrt 2018.

1. svogels

svogels Beginnend Bestuurder

2. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Je weet op welke dag 1e Paasdag dit jaar valt?!?

• Lol Lol x 5
  3. svogels

svogels Beginnend Bestuurder

Onnodige Quote verwijderd

Ik hoop dat je gelijk hebt

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2018
  4. Tante Anita

Tante Anita Kilometervreter

Voorlopig plaats ik dit samen met de zelfrijdende bus van OAD en de huisdierenboxspring van Swiss Sense...

5. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

Idem! Net als de verf die naar Zwitsal ruikt.

• Leuk Leuk x 1
  6. Wonka

Wonka Mega Mijlenmaker

• Lol Lol x 6
  7. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

Die had ik nog niet gezien, geweldig!

8. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Beste aprilgrap sinds tijden! Maar.....

Ik wandel er regelmatig en het gedrag van vele motorrijders is ergerlijk!
    Vele in lederen pakken gestoken buikschuivers rijden de vouwen uit je broek!
    Het liefst nog met uitlaten die de pijngrens van het gehoor teisteren...
    De goede (lees: recreatieve/en met normale uitlaten) doen het een stuk beter.

Handhaaf uitsluitend maar met strakke hand op snelheden cq wegraces en geproduceerd geluid.

('T is maar een mening, ik weet het...)

• Mee eens Mee eens x 5
  9. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Precies Jan, ze moeten gewoon de bestaande wetten beter handhaven. Die voldoen prima, zonder met discriminerende maatregelen de argeloze motorrijder het leven zuur te maken.
    Met de moderne technische middelen moet het mogelijk zijn op uitlaatgeluid te flitsen. Met geluid van twee a drie microfoons kun je echt keihard bewijzen waar het geluid vandaan kwam dan moet het niet moeilijk zijn om zo'n klooihannes te flitsen.

• Mee eens Mee eens x 2
    • Lol Lol x 1
  10. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

OMG dat mensen hier serieus intrappen zeg :Lol:

• Lol Lol x 2
  11. Ton en Hennie

Ton en Hennie 5e Versnelling

12. Tante Anita

De efteling en maxi cosi gaan samenwerken zodat baby's ook veilig in de Python mee kunnen

13. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Ik reageerde op Jan koekepan, een landelijk dijkverbod is natuurlijk een grap, maar dat blijft het niet als de tendens zich doorzet. Er komen steeds meer verbodsborden met uitsluitend ons favoriete voertuig erop.

De grap verhult misschien dat er inderdaad een flink aantal rijstraketrijders zijn die met 10 000 toeren over de dijkjes raggen.
    Dat is wel degelijk iets waar tegen opgetreden zou moeten worden. Ze verpesten het namelijk voor de normale rijders en vergallen het woonplezier van de mensen (en dieren) die langs die zelfde dijkjes leven. Om maar te zwijgen van het gevaar voor kinderen, fietsers en wandelaars etc die toch echt evenveel recht hebben om daar te komen zonder van hun sokken te worden gereden of de hele dag te worden getrakteerd op het geluid van jankende motoren.

Nee, wie wil scheuren moet dat maar op het cirquit doen. Dan kunnen ze zich meten met mensen die ook zsm door de bochten willen, en kunnen. Als je op het cirquit iets presteert dan heb ik daar respect voor. Maar dat je een boel ouwelullen kan inhalen op je GSX dat geloof ik wel. Ik heb daar echt totaal geen respect voor.

• Mee eens Mee eens x 6
    • Oneens Oneens x 1
  14. Tante Anita

• Lol Lol x 3
  15. Mister Vogezen

Mister Vogezen Mega Mijlenmaker

Je moet bereidt zijn een gat in je ijskast te maken zodat ineens alle toegezonden voeding wordt gekoeld.
    Heb ik maar van horen zeggen :).

• Lol Lol x 2

Deel Deze Pagina