Wat een mafkezen zijn er toch ook . .

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Panofiel

3e Versnelling
5 mei 2016
186
62
28
51
Hoogeveen
Type motor
ST1100
Aangifte doen voor poging tot doodslag.
Probleem is alleen dat hij waarschijnlijk niet van het bestaan van dit filmpje afweet.

Frans

5e Versnelling
16 nov 2012
533
245
43
56
Ridderkerk
Type motor
ST1100
Datzelfde heb ik ook al eens gehad. Sukkel had waarschijnlijk iets gesnoven, was zo agressief als de neten. Maar je wint het nooit van een auto. Gezegd dat ie uit z’n auto moest komen , maar dat deed ie niet. Motor was niet beschadigt dus ben maar verder gereden.

[emoji106][emoji112]

Paul_U

Kilometervreter
14 okt 2016
1.556
405
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Heb het idee dat ze elkaar net niet raken, maar dat de motorrijder op het laatste moment zijn koffer nog van een touche weet te redden door de motor naar rechts te kantelen.
Hoe dan ook bizar hoe sommige mensen zich in het verkeer gedragen!

ijskonijn

4e Versnelling
30 mei 2016
363
155
43
67
Type motor
ST1100
Het is heel moeilijk maar soms kun je beter je verlies nemen .
Want winnaars zijn er nooit.
Als je als motorrijden over al op reageert ben je vaak bezig,en dan kost het je je hart ,aan de monitor liggen is ook niks.
Je komt altijd een keer je meerdere tegen.
Zelf bij het openbaar vervoer in amsterdam gewerkt [trambestuurder] nooit problemen gehad omdat ik dacht zoek het allemaal maar uit.
Nog maals het is vaak moeilijk maar ik probeer er maar niet op te regeren.

Yahoo:

DutchMicro

5e Versnelling
23 okt 2015
622
876
93
Bergen op Zoom
Type motor
ST1100
Ben inderdaad ook gestopt met mij te ergeren aan mensen in het verkeer.
Was in het begin heel fel, en zocht het gevaar zelfs op om het maar aan de andere duidelijk te maken dat die fout zat.
( Erg laat remmen, of hoekig uitwijken en dat soort streken. )

Gelukkig snel afgeleerd en mensen gewoon lekker hun fouten laten maken en er op inspelen.
Als je een tijdje rijd zie je ze ook al van mijlen ver aankomen.
Dan zit je veel relaxter op de motor en breng je jezelf en anderen niet onnodig in gevaar.

Schiet niet op met je gelijk hebben als je de rest van het motor seizoen niet kan rijden omdat je in de prak ligt.

S-Tsw-1300

Mega Mijlenmaker
3 nov 2013
1.870
850
113
Zeewolde
Type motor
ST1300
Tsssss is men nou echt niet wijzer? Er zijn steeds meer 'korte lontjes'.... helaas:Sip:

Ieniemienie

Kilometervreter
24 jun 2015
1.100
1.365
113
53
Zaandam
Type motor
ST1300
Je weet niet wat ervoor gebeurd is. De motorrijder was duidelijk "totaly not amused" om het zo maar even te zeggen. Ik kan wel gaan gissen omdat de auto in de linkerbaan stond en de motorrijder in de rechter.
In deze gevallen weet ik dat ik de zwakkere verkeersdeelnemer ben.
Verkeerslicht in de gaten houden en er als de sotemieterij weg wezen.
Koekblik houdt je toch niet bij (tenzij het een Tesla is).
En dan tegen jezelf zeggen: Een olifant heeft toch de grootste......