Wad enk vandaoh hedaon?

pmponer

5e Versnelling
3 mrt 2015
459
308
63
43
Type motor
ST1100
@Tiesemans Ik heb de klauw gereviseerd, de zuiger draaide namelijk wel rond maar kon alleen met een lijmtang terug de klauw in.
Ik heb toen alles er maar uitgehaald (nog een heel gedoe). Alles goed schoon gemaakt en de ringen vervangen, gelukkig had ik nog een ongebruikt setje liggen

Het wiel moet toch echt wel meerdere keren rond kunnen draaien, als je hem met je hand een slinger geeft.

• Like
  • Nuttig
Reactions: Cabby en Tiesemans

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
722
710
93
69
Valkenswaard
Type motor
Anders
1,5 keer rond?
Dat lijkt me toch echt wel in orde.
Er loopt nog meer rond als alleen het wiel.
Wat te denken van de cardan?

• Mee eens
Reactions: fred

pmponer

5e Versnelling
3 mrt 2015
459
308
63
43
Type motor
ST1100
Het ging bij mij om het achterwiel.

En ik kan hem straks wel even een slinger geven om te tellen op hoeveel ik kom :)
In de pauze even langs de motor gegaan 3,5 keer haalt ie wel.

@Manus het cardan geeft niet veel meer wrijving dan een ketting heb ik het idee.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Skippy10

Winovani

2e Versnelling
28 dec 2017
65
88
18
50
Ovezande
Type motor
ST1100
Omdat de TDT niet doorgaat vandaag eerst langs @PanGert geweest en een manus spatlap opgehaald.
Toen door naar @waffie en een gezellige sleuteldag gehad, nog bedankt voor de gastvrijheid Ad en Jaqueline en de stagiair natuurlijk!
We kunnen de zomer weer in na het volgende onderhoud:
Olie + filter wissel,
Nieuwe bougies,
Manus spatlap erop,
Nieuwe voor- en achterband, Metzeler Roadtec Z6/Z8
A3264B78-B7D4-42A3-8D49-2B6B85136C9F.jpeg
Iedereen sterkte de komende ‘Corona tijd’ en hopelijk toch een mooi motorseizoen voor ons allen :vroem:

Bijlagen

Cabby

4e Versnelling
26 aug 2019
309
585
93
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Nou @René S, je hebt me aangespoord! :good:
Zit sowieso in 100% quarantaine hier in France en dát stond óók nog op mijn afvinklijstje van 'to do things'!

Zat alleen even te denken hoe ik een 'centraal' (geschakeld!) aansluitpunt kon creëren voor de TT, USB-laadplug en dagrijlicht. Wilde eerst via het stadslicht gaan, maar ben uiteindelijk naar de achterkant van het zekereringskastje gegaan en heb daar de zekering gevonden van de "ONACC" stand van het contactslot.
Van daaruit 1 rode +draad gelegd tot onder het zadel en een zwarte -draad vanuit het chassis. Op alle twee kabels een WACO-blokje gezet en toen was het alleen maar een kwestie van 'Plug and Play', zeg maar! Yahoo:

20200319_155655.jpg

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
15 jan 2015
3.434
2.048
113
Hulst
Type motor
ST1100
Zit sowieso in 100% quarantaine hier in France en dát stond óók nog op mijn afvinklijstje van 'to do things'!
@Cabby Maarten, het zou zomaar eens een flauw zomerseizoen kunnen worden. Villa Le Silence :Sip:
Het zijn vreemde tijden!!!

Laatst bewerkt:
  • Mee eens
Reactions: Cabby

Skippy10

3e Versnelling
23 jul 2018
121
115
43
43
Ter Apel
Type motor
ST1100
Ik ben er super blij mee en deze gaat ook niet meer weg , past prima bij mijn blauwe Pan, ik vind die oranje ook nog niet zo gek @DuinPan wel een leuke oplossing zo met die zelf gemaakte koffers.

• Leuk
Reactions: Cabby

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
2.308
1.300
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Wad enk hedaon?

Ritje Schoonhoven-Sprundel, bij @waffie nieuw rubber onder het Beest laten monteren.
Remmen voor en achter geserviced, nieuwe blokken (6 stuks) met gratis enorm veel lol en ”AD-“vies!!

Zoals elke keer zeer de moeite waard en beregezellig.

Voor de cijferjockeys: Michelin PR4 GT zijn vervangen voor een zelfde setje. Waren 19.940 km meegegaan.
Voor konden ze nog plm 3000 km mee, maar preventief vervangen, waren toch bezig (Eigen beslissing!)

Cabby

4e Versnelling
26 aug 2019
309
585
93
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Vandaag maar weer eens de bosmaaier omgehangen en het onkruid in het bos gedeelte, van heuphoogte naar 'zoolhoogte' gebracht!!! Is hier wettelijk verplicht tot een cirkel van 75 mtr rond je huis. :Sip:

Man man man, sinds ik dat doe heb ik nóg meer respect voor die jongens die de bermen langs de autosnelwegen kort houden! Ik dacht eerst: 'ding omhangen en lopen maar'! Echter die professionele maaiers wegen ongeveer 12 kg per stuk, maken bijna 100 DB aan geluid en bij het maaien slaan de stenen en andere troep, met volle vaart tegen je schenen!!!

Ik wilde dat respect voor die mannen even met jullie delen! :good:
postings automatisch samengevoegd:

@DuinPan waarom sta je eigenlijk buiten in de regen?! :oh no: