data-csrf="1558427232,640aafa8fe465c86ea00c79bfef6a9bf" Wad enk vandaoh hedaon? | ST1100-1300.eu

Wad enk vandaoh hedaon?

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
BTDS
Banden Technische Dag Sprundel

Vandaag een ritje gemaakt richting Sprundel. De Pan was nodig aan nieuwe bandjes toe. Bij aankomst was Waffie al druk bezig met de Pan van Panled. Dat ging allemaal niet zo mee. De bandjes er om was het probleem niet. De achterbrug en cardanklok daarentegen wel. De staat, waarin ze verkeerden, viel enorm tegen. Ad, ook de beroerdste niet, ging direct voor hem een aantal alternatieven opzoeken.
We waren al een stief kwartiertje verder voordat mijn Panneken aan de beurt kwam. Gaf overigens niets, want ik had de hele dag vrij en de info die met zo'n zoektocht vrijkomt maakt je ook niet dommer. Maar je weet hoe het gaat. Als ze over hoofdluis praten, krijg je jeuk op je hoofd. Zo was het dus ook met mij. Hoe zou mijn achterbrugje er uitzien?
Daar was godzijdank niets mis mee. Toen het achterwiel er uit was van de gelegenheid gebruik gemaakt om de befaamde Manus Spatlap te plaatsen.
En zo, na een dagje vol verhalen, weer op huis aan. En ook al waren de bandjes nog niet helemaal op, wat een verschil weer!!!
Waffie, dank je wel voor een onderhoudende dag!

Ieniemienie

Kilometervreter
24 jun 2015
1.105
1.411
113
53
Zaandam
Type motor
ST1300
Leuk hè? Dagje Sprundel bij @waffie Gewoon de hele dag voor uittrekken. Want die heb je wel nodig. Echt altijd gezellig en leerzaam. En, in mijn geval, zijn de banden ingereden als ik weer thuis ben. Bij welke "bandenboer" kom je dat nou tegen? En als je met z'n meerderen komt heb je altijd iets van een mini TDT in Sprundel :)

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.044
834
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
En na afloop heb ik alles weer opgeruimd,
Maar het noodlot was toegeslagen !! een melding van een motorrijder op A 58 met lekke band en dus deze nog maar even gered en voorzien van lekvrij rubber
en zo werd het al weer gauw 21.15 uur voor we weer thuis waren
Ach je moet toch wat met je vrije tijd.
:Wavingyellow:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Membraan in de benzinekraan vervangen. Het was nodig, want de benzine siepte er uit. - was door Ome Noot tijdelijk opgelost door een heel klein schroefje in het ontluchtingsgaatje aan de onderkant te schroeven-. Nu dus fatsoenlijk gerepareerd. Applaus voor mijzelf!! :bravo:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
20161029_112852.jpg
Gisteren, dus niet vandaag, waarvoor mijn excuses, naar de maandelijkse bijeenkomst van de motorclub geweest. Motorclub Zeeuwsch-Vlaanderen, kortweg MZV. Een kleine 20 man!, waarvan er 4 op de motor waren. Rimconator en Lucky Luc aka Kreukelmans waren er ook. Iedereen had natuurlijk een legitieme reden, waarom hij of zij niet op twee wielen was gekomen. En wat doe je dan zoal op zo'niet avond?
Een flinke pot auwehoeren over alles wat met een motor te maken heeft, hoe hard, hoe schuin, hoe relaxed, hoe mooi, hoe hoog maar toch vooral hoe leuk het eigenlijk is om motor rijden. En dat alles onder het genot van een potje bier, met en zonder alcohol, een hapje. Ondertussen worden er ook pomponnetjes gemaakt in de kleuren van de club. Daar hield Christan, Rimconators wederhelft zich mee bezig. Het is de bedoeling dat je die aan je fiets hangt en als je dan op een bijzondere plaats bent, een foto maakt van die plaats met het pomponnetje in beeld. Je kan daar ook een prijs mee winnen, maar c wat dat is, weet niemand, want zover is het nog niet gekomen.
Kortom, eel leutig allemaal.

Laatst bewerkt:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Wad enk vandaag wi gedaon?
Na mijn succesvolle reparatie van de benzinekraan, waarvan het effect al heel goed merkbaar was, vandaag de tank bijna leeg gereden en voor het tanken en flesje Forté 1 erin gemikt. Ik ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

• Like
Reactions: Rimconator

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Vandaag ging ik naar de Aldi, nee niet Ali, koffie halen. Wat ligt daar naar mij te lachen, zo verleidelijk dat ik het niet kon weerstaan? Een gas soldeersetje met alle toebehoren die je kan bedenken. Dus dat heb ik dan maar samen met de koffie afgerekend. Dirol

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Update Forté 1: De motor loopt als een naaimachientje. Loopt zonder haperingen, trillingen of inhouden door tot toptoerental. Awesome!!!Yahoo:

• Like
Reactions: Dennis

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Vanochtend met afgrijzen zitten kijken naar de verkiezingsuitslag in de USA. :oh no:
Dat wordt voorlopig geen Route 66!!!
Bananenrepubliek. Fool

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Meevallertje gehad!!! Vanavond een zadeltje samengesteld voor mijn delicate zitvlak bij Top Sellerie.

Uiteraard met gel,
dat verdient mijn zitvlak wel.
Moet nog even overleggen
Wat mijn vrouwtje daarover wil zeggen.
Enige tegenwerpingen zijn wel verwacht,
Maar ik ben degene die het laatste lacht!!

hoop ik ;)

Laatst bewerkt:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
Zoals in een eerdere post gemeld
Heb ik een Top Sellerie zadel samengesteld
Daarna mijn vrouwtje eens lief aangekeken
en ik hoefde er niets eens om te smeken
Nog even gedubt over de kleur
't wordt stemmig zwart, geen gezeur
De betaling is verricht
't Was goed, heeft Topsellerie bericht
Nu nog vele nachtjes slapen
Voordat ik met open mond sta te gapen
Naar dit schoons op mijn bike
Reacties zullen zijn: I like!! Good

Laatst bewerkt:

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.287
1.679
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
Nou RVS roest niet maar zo lang als jij ze nu laat liggen ben ik bang dat ze wel wegrotten[emoji23] [emoji23]
Of je zet de zuigertjes in de vitrinekast en dan denk je had ik maar ooit...............................[emoji38]

pour avion

• Like
Reactions: Dennis

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.693
1.256
113
Hulst
Type motor
ST1100
@Ozzy
Wees geduldig. Ik zal straks een foto maken.

Meej mun mobieltje verstuurd!

• Like
Reactions: Ozzy