Waar is toch die groene cirkel voor

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

webster

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.711
1.919
882
40
Papendrecht
www.st1100-1300.eu
Type motor
Anders
zoals jullie kunnen zien is er een groene cirkel met WhatsApp logo bij gekomen

hiermee kan je mij via WhatsApp bereiken
het kan zijn dat je in de toekomst ook andere leden van het Team hier kan contacten

Laatst bewerkt:

W. Boom

2e Versnelling
23 mei 2018
74
52
18
39
Rotterdam
Type motor
ST1100
Voor een (linkshandige) smartphone gebruiker is dit erg onprettig. Net als de zevende "start topic" knop trouwens. Van mij mogen ze beide verdwijnen.
Ik zie trouwens de toegevoegde waarde niet echt...
Misschien is het wel een ider naast de pb optie en WhatsApp koppeling te maken die iedereen die dat wenst zelf aan of uit kan zetten? Of zeg ik dan iets raars?

Laatst bewerkt:

Panofiel

3e Versnelling
5 mei 2016
187
67
28
51
Hoogeveen
Type motor
ST1100
Ik kijk bijna alleen maar op de telefoon naar het forum. Hoogst irritant die dingen onderin het beeld, kunnen die niet uitschakelbaar worden

• Mee eens
Reactions: Henk2511

Cire

Kilometervreter
17 mei 2017
882
182
43
55
Hoofddorp
Type motor
ST1100
irritant die knop, altijd zichtbaar en op de voorgrond, terwijl ik me niet kan voorstellen dat dit een functie is die continu gebruikt (moet) wordt(en).
Lijkt me geen gek idee zoals eerder geopperd dit aan de persoon te koppelen ipv op de voorgrond.

Komt bij dat er denk ik behalve @Gibbel meer mensen zijn die om al dan niet principiele redenen geen whats-app gebruiken.

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.203
1.404
113
58
Zaandam
Type motor
Anders
Van mij hoeft het ook niet. Ik vind het irritant en niet nodig.
PB werkt prima.

Denk ook aan jezelf Rex, altijd bereikbaar zijn vreet aan je privé leven. moet je niet willen.

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.531
535
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Ik kijk bijna altijd en alleen maar via de laptop op dit forum. Ik heb het whatsapp embleem nu linksonder in beeld staan.
Ik vind het irritant en overbodig, sorry Webster, je bedoeling is goed, maar wat mij betreft: snel weghalen!

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.596
1.222
113
Hulst
Type motor
ST1100
Sorry Rex dat we zo over je heen vielen met dat Whats App icoontje. We weten allemaal hoeveel tijd je aan de forum software besteedt en dan wordt het meteen afgefakkeld. Dat is niet helemaal netjes en al helemaal niet zo bedoeld, maar het zat echt in de weg op een mobieltje.
Het siert je dat je je de kritiek aan hebt getrokken en het hebt verwijderd. Excuses voor de negativiteit. :Smile:

W. Boom

2e Versnelling
23 mei 2018
74
52
18
39
Rotterdam
Type motor
ST1100
Top Webster.
Bedankt voor het weer verwijderen van deze beeldvervuiling.
Neem alsjeblieft om de opmerking van Tommie ter harte, je moet misschien helemaal niet altijd bereikbaar willen zijn voor het forum. Het is geen brandweerkazerne, er is hier nooit iets waar bloed uitloopt.
Bedankt voor je inzet voor dit mooie forum!

Laatst bewerkt: