Voor de wintermaanden

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

PanZoetermeer

4e Versnelling
30 jan 2015
354
682
93
60
Zoetermeer-Dorp
Type motor
ST1100
Via, via, kwam ik een zeer gedetailleerde papieren bouwplaat tegen bij de Yamaha fabrieken van een klassieke motorfiets. Officieel is de site door Yamaha afgesloten, maar door een omleiding kun je bij de bouwplaten serie komen en downloaden. Je kunt zelfs kiezen uit de bouwplaat voor de standaard of het luxe model... Veel plezier in de wintermaanden voor als je niet kunt rijden..

https://web.archive.org/web/20180802035835/https://global.yamaha-motor.com/showroom/papercraft/ultra/ya-1/

PS. Het downloaded van de manual, die bij elke van de drie series bouwplaten zit, kan even duren, heb geduld...

Theo

Sjaak

4e Versnelling
21 sep 2018
219
111
43
67
Wieringerwerf (NH)
Type motor
ST1300
@PanZoetermeer ben je al begonnen met de winterklus.
Het lijkt mij ook wel iets maar vraag me af op welk papier het afgedrukt moet worden.
Gebruik je 80 grams of veel dikker papier?

gr. Sjaak

PanZoetermeer

4e Versnelling
30 jan 2015
354
682
93
60
Zoetermeer-Dorp
Type motor
ST1100
Sorry Sjaak, wat je misschien niet wist heb ik dit jaar niet gereden omdat ik aan het vechten was tegen mijn ziekte van Kahler (beenmergkanker). Na 16 weken chemo ben ik 1 november opgenomen voor de final chemo en stamceltransplantatie. Momenteel lig ik op de 6e etage Hematologie van het LUMC (Leiden) en ben ik spugend, poepend door mijn zgn. DIP aan het vechten. Dus de bedoeling is na 4 weken opname weer naar huis te mogen, en dan hoop ik het op te pakken.... En medio 2019 hoop ik weer mijn ouwe blauwe uit de stalling te halen en te omarmen...

Laatst bewerkt door een moderator:

Henk2511

4e Versnelling
8 sep 2018
299
306
63
56
Gieten
Type motor
ST1100
@PanZoetermeer Theo, als ik zulke verhalen hoor gaan mij altijd de haren overeind staan, mede omdat ik ook ex-kankerpatiënt ben, gelukkig niet zo heftig als jij maar toch.
ik ben nog niet zo heel lang lid van het forum maar heb wel in de gaten dat je hier wel veel steun uit kunt putten, hoofdzakelijk de mannen en vrouwen die al heel lang lid zijn en je ook wellicht persoonlijk kent.
ik hoop dat mijn kleine bijdrage jou ook een hart onder de riem kan steken!!!
sterkte.
vrg Henk

Sjaak

4e Versnelling
21 sep 2018
219
111
43
67
Wieringerwerf (NH)
Type motor
ST1300
@PanZoetermeer Hallo PanZoetermeer, Ik moet heel vaak aan je denken en vraag mij af hoe het nu met je gaat. Heeft de stamceltransplantatie je geholpen zodat je je nu iets beter voelt? Ik hoop dat 2019 voor jou toch een "mooi" jaar mag worden en dat je nog mag genieten van de dingen on je heen en ook van die "ouwe blauwe"
Sterkte en groeten, Sjaak

PanZoetermeer

4e Versnelling
30 jan 2015
354
682
93
60
Zoetermeer-Dorp
Type motor
ST1100
Hoi Sjaak, ben 2018 aardig doorgekomen en al drie maanden geen sporen van K-cellen in mijn bloed. Half februari 2019 gaan ze een beenmerg boring in mijn rug doen en beenmerg opzuigen. Dan kunnen ze daarin zien of er nog sporen van de Kahler inzitten. En nu maar hopen dat het even wegblijft, kan een half jaar of vijf jaar zijn... het komt terug zeggen ze.. Van de week even kijken naar die ouwe ST die al 8 maanden bij een boer in de stal in Benthuizen staat. Daar zal hij ook weg moeten (wel geschorst). Dus als iemand een hokje/stalling weet in Zoetermeer, graag !!!
En iedereen een mooi en GEZOND 2019 en hoop jullie snel weer te zien op de ST... THEO

Sjaak

4e Versnelling
21 sep 2018
219
111
43
67
Wieringerwerf (NH)
Type motor
ST1300
Hallo PanZoetermeer, Fijn dat 2019 goed begonnen is. En nu maar hopen dat het zeker 5 jaar wordt voordat het weer de kop op steekt. En mogelijk in die paar jaar redelijk normaal kunnen leven. Sterkte.
En stalling. Tja ik heb er al 3 staan een 4e is lastig en daarbij ligt Zoetermeer-Dorp niet naast de deur