1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetkappen (Winterbescherming tegen koude voeten) ?

Discussie in 'ST1100' gestart door Garfield, 15 jan 2018.

1. Garfield

Garfield 4e Versnelling

Hoi allemaal,

Ik heb 4 jaar lang een ex-KLPD BMW K1100LT gehad.
    Deze motor had links en rechts onder aan de kuip 'voetkappen' waardoor je voeten uit de rijwind gehouden werden. Erg slim en erg comfortabel !

Aangezien ik deze winter inmiddels ook de nodige toertochten met mijn Pan maak en koude voeten kreeg, merkte ik dat die kappen op de BMW wel erg lekker waren ;)
    Aangezien de Pan ook door de politie gebruikt is kan ik me voorstellen dat er dus ook zoiets voor de Pan is ?
    Ik heb zelf al een beetje rondgezocht maar nog niks kunnen vinden ...

• Leuk Leuk x 1
  2. Garfield

Garfield 4e Versnelling

• Leuk Leuk x 2
    • Winnaar Winnaar x 1
  3. ijskonijn

ijskonijn 4e Versnelling

Ziet er goed uit maar volgens mij misschien heb ik het verkeerd moeten de lowers er af.St1100
    gr ijskonijn

Yahoo:

4. noordpan

noordpan 2e Versnelling

is dit wat??

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 3
    • Winnaar Winnaar x 1
    • Informatief Informatief x 1
  5. Ad2002pan

Ad2002pan Kilometervreter

Dit is gemaakt in de onderkuip van een 1300, om de warmte meer weg te krijgen .

Ad

6. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

7. ijskonijn

ijskonijn 4e Versnelling

Hoi NOSEGEAR hoe houden de sokken zich naar vaak wassen?

ijskonijn
    Yahoo:

8. GuideDog

GuideDog 4e Versnelling

Aardig aan de prijs die laminarlip:Shok:

9. Nosegear

Tot op heden prima! En Gerbing geeft levenslange garantie op de verwarmingselementen. Ik draag ze meestal overigens over een dunne binnensok, dus ze hoeven niet na elk gebruik in de wasmachine.

10. Garfield

Garfield 4e Versnelling

Ja dat vond ik nou ook !

11. Hansepansje

Hansepansje Kilometervreter

Met een emmer van de Action, een goede schaar en een föhn moet zoiets toch zelf te fabrieken zijn?
    Voor de prijs van de laminarlips kun je wel een paar emmers verknippen.
    Het zit laag bij de weg en daarmee valt het nauwelijks op, dus je hoeft niet op functionaliteit in te leveren om het er mooi te laten uitzien.

Groets, Hans

• Leuk Leuk x 1
  12. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

Die laminar is alleen aantrekkelijk als je met meerdere personen besteld ,dan heb je maar 1 keer verzendkosten

• Mee eens Mee eens x 1
  13. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

Of je koopt een paar goede laarzen en goede wintermotorsokken .

• Mee eens Mee eens x 1
    • Winnaar Winnaar x 1
  14. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

Koop je laarzen eens een maatje groter dan je schoenmaat, scheelt een hele boel koude tenen, 10 dus, door de lucht isolatie.

• Mee eens Mee eens x 4
    • Leuk Leuk x 1
  15. beesaa65

beesaa65 3e Versnelling

Ondaks de lucht-isolatie krijg ik tch kouwe voeten als ik langer dan een half uur met temperaturen onder de 5 graden moet rijden. Heb in het verleden de laminarlip besteld en ze na een enkel seizoen niet meer gemonteerd. Ik vertrouw nu op de Gerbing sokken zoals Nosegear dat ook doet. Ondertussen al aan het tweede paar bezig, ga alleen een regelaar aanschaffen, want gisteren bij een rit van een paar uur kreeg ik wel het gevoel dat ik mn voeten langzaam aan het koken was.

• Leuk Leuk x 2
  16. Nosegear

Tipje dan: kijk even of ze die wireless regelaar nog hebben. Los kastje met 2 draaiknoppetjes erop; handschoenen en sokken beide apart re regelen. Bevalt mij prima!

• Leuk Leuk x 2

Deel Deze Pagina