Verkocht! st1300 wilbers/travellock/bagster etc.

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
Status
Niet open voor verdere reacties.

knarf

2e Versnelling
24 jul 2015
79
23
8
61
Hemrik
Type motor
ST1300
Ik ben alleen al jaloers op die achterveer, als ik geen mooie 1300 had zou ik hem daar al voor kopen

gr

Frank

• Like
Reactions: Pannos

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.284
1.482
113
58
Zaandam
Type motor
Anders
Koopje. Wat ziet hij er mooi uit. de koper zal er zeker geen spijt van krijgen denk ik.
Jammer dat alle aanpassingen niet geholpen hebben om langer van je Pan te genieten.

• Like

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Nou ga ik nog meer twijfelen aan de prijsRofl

Die aanpassingen zijn het dubbel en dwars waard en hadden geen relatie tot mijn probleem, hij wordt er namelijk niet smaller van:D

Ik merk gewoon dat ik er de laatste tijd minder plezier aan beleef door het zeurende gevoel dat te pas en te onpas de kop op steekt, ben nu eerder geneigd om met de auto te gaan en dat is niet goed!

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
678
630
93
69
Valkenswaard
Type motor
Anders
Maak eens een proefrit op een NC.
Al of niet met automaat.
Heeft mij goed gedaan met mijn gewrichtsproblemen.
Had ook mijn bedenkingen bij de overstap van de Pan naar de NC.
Ben nu 5 maanden en 15.000 km verder en helemaal happy.

• Like
Reactions: Tommie

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Die bedenkingen heb ik dus ook bij de NC, ik denk dat het simpelweg een te klein fietsje is voor mij, ik ben 1m86 en om en nabij de 105 Kg.
Wil wel wat onder de bips hebben natuurlijk, DCT is wel erg lekker!
Nog naar een VFR Crosstourer zitten kijken maar vind ze toch wat aan de prijzige kant, wel onwijs mooi!!

Zojuist toch weer heerlijk naar het werk getoerd.....

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Tommie

Ven st1300

3e Versnelling
12 feb 2013
182
56
28
Venray
Type motor
ST1300
Onnodige Quote verwijderd

Hallo Manus,

Doe jij ook nog iets anders of rij je elke dag motor?

Groetjes Henk

Laatst bewerkt door een moderator:

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.284
1.482
113
58
Zaandam
Type motor
Anders
@Pannos ik zou haast zeggen probeer een keer een CTX1300.
lekker laag; kan met beide voeten makkelijk aan de grond komen.
motorblok van de Pan 1300; dus no problems
hooguit ander veren eronder. voor is origineel erg slap en achter erg stug. Ik heb er Hyperpro's onder laten maken. rijdt zo lekker
wel een unieke motor dus even zoeken of die van mij proberen

• Like

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Dank voor je aanbod @Tommie
Een cruiser is niets voor mij, gaat mij vooral om de breedte van het beestje, de Pan is nogal aan de brede kant zoals je weet en die breedte nekt me op termijn.
Zojuist weer een half uurtje naar huis gereden, trillend rechterbeen en een gevoel alsof er iemand met een mes in m'n lies zit te prikken.

Tukkerpanman

Kilometervreter
27 feb 2013
812
843
93
Type motor
Geen
Ik ben van de Pan ook overgestapt op een NC 750 X.. dacht ook van dat is iets niet voor mij
heb er op proef gereden, was meteen verkocht.. vandaag ruim 300 kilometer getoerd door
het Teutoburgerwald wat souplesse heeft deze fiets, de gehele dag met een grote grijns van oor tot oor
gereden.. en het verbruik ruim 1 op 31 .. dat is helemaal lachen
ik geef toe het comfort is wel wat minder dan de Pan .vooral met regen en de wind ..maar staat tegen over
handelbare, zeer zuinig, gemakkelijker door de bochten

de NC kun je ook aankleden als een Crosstourer .. er is genoeg te koop hier voor

Laatst bewerkt:

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Een proefritje kan nooit kwaad natuurlijk, lees er ook goede verhalen over in de bladen.

Wat mij tegenhoudt is zijn formaat en de windbescherming, ben nogal gehecht aan rust om mijn kop en heb mijn helm altijd open staan, dit wil ik zo houden.

De NC is natuurlijk geenszins te vergelijk met de Crosstourer.

Henri Quaedvlieg

5e Versnelling
3 jan 2016
586
82
28
55
Abbenbroek.
Type motor
ST1300
@Pannos,

Ik weet niet of je Facebook hebt, daar heb je een rubriek motoren te koop daar zou je hem ook kunnen aanbieden.
MotoPort wateringen heeft een mooie gtr 1400 te koop staan maybe zit dat beter voor jouw?

Suc6 met de verkoop.

• Like

Cire

Kilometervreter
17 mei 2017
1.017
207
63
56
Hoofddorp
Type motor
ST1100
Als ik het geld toch eens had liggen was deze nu verkocht geweestGood

wat een mooi ding

• Like

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Van de week een 'geïnteresseerde' gehad...

Nog nooit op een Pan gereden....

Half uur wezen rijden en conclusie getrokken dat ie 'niet lekker schakelt', kan ik me totaal niet in vinden omdat het altijd als een mes door de boter is, zelfs met een losse bout van het schakelpedaal!! (ontdekte ik per toeval).
Gelijk even mijn gemiddelde verbruik omhoog gejakkerd van 1:21 naar 1:19..

Had vooral interesse in het papierwerk en het liefst dealeronderhouden etc.
Hij is 15 jaar oud, verwacht dan ook geen nieuwe!

Ging nog kijken bij een grote handelaar/merkdealer in het oosten van het land, wist toen eigenlijk al genoeg....
Kennelijk op zoek naar vergelijkingsmateriaal.
Terwijl @panman1100 hier was kreeg ik een berichtje van hem dat de andere Pan 'veeel lekkerder' reed en ook veeel lekkerder schakelde.
Ja, wat heb ik aan die info vraag ik me dan af:MAD:

Daarom heb ik zo'n hekel aan Marktplaats....

Tante Anita

Mega Mijlenmaker
7 okt 2016
1.851
1.153
113
37
Den Haag
Type motor
Geen
Jouw Pan komt voor mij te vroeg :( anders was ik graag komen kijken. Als ik 1 ding weet is dat den Pans hier super onderhouden zijn.

Ws vond die man m te duur maar durfde het niet te zeggen...

• Like

Pannos

Mega Mijlenmaker
30 mei 2016
2.032
890
113
36
Spijkenisse
www.fordmondeoclub.nl
Type motor
Anders
Helaas....nog ff door ploeterenGood

Te duur vond ie hem sowieso, begon aan de telefoon al....geeft allemaal niet maar als je serieus interesse hebt en je woont niet al te ver weg kom je gewoon eerst even kijken.

Maar ja, de grote handelaren hè, ruilen je Pannetje in tegen een schandelijk bedrag en ja, dan kan je ze scherp aanbieden en zo concurreren met particulieren die hun leuk aangeklede Pan voor net iets minder aanbieden, geen garantie nee, al durf ik die rustig te geven (en dan vinden ze natuurlijk weer wat).

Heb geen haast en rijd er zelf gewoon nog mee, het is gewoon weer een typisch frustrerende marktplaats-kopers actie.

• Like
Reactions: Tante Anita
Status
Niet open voor verdere reacties.