Van Honda NC750S naar Honda NC750X

MaHeDu

5e Versnelling
31 aug 2013
534
494
63
55
Duiven
Type motor
Anders
Om de economie te stimuleren heb ik een andere motor gekocht.......

Nadat ik moeite had om afscheid te nemen van mijn prachtige Honda ST1300 (hij werd mij te zwaar) ben ik overgestapt naar een Honda NC750S. Een betrouwbare motor die mij nooit in de steek heeft gelaten.

Bij een bezoek aan een hondadealer kreeg ik zo'n mooi aanbod dat ik niet kon weigeren.
Morgen kan ik mijn Honda NC750X (met kofferset) ophalen :) .

image.jpeg

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
15 jan 2015
3.636
2.250
113
Hulst
Type motor
ST1100
Gefeliciteerd, Marcel. Toch een lichtpuntje voor jou in deze rare tijd. Veel plezierige en veilige kilometers met je ...X!!! :Smile:

• Like
Reactions: MaHeDu

Hans333

2e Versnelling
16 jul 2018
45
41
18
61
Type motor
ST1100
Veel plezier ermee, ik ben er ook heel tevreden over.
Al een andere ruit besteld?

• Like
Reactions: MaHeDu

Cabby

5e Versnelling
26 aug 2019
410
820
93
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Als er nóg meer Pan-rijders naar de NC overstappen of een andere lichtere Honda, begin ik tóch wéér te twijfelen Marcel, hahahaha!

Mijn Pan is in absolute nieuwstaat, weinig km's en ik ben er dus zoooo ontzettend trots op!
Maar, het gewicht ja...... :confused:

En hem verkopen in deze tijd én hij staat hier in Frankrijk, ik kan nu niet weg met hem, dus verkopen is al geen optie, voor dit seizoen nog niet in ieder geval.
Komt tijd komt raad, toch!?

Houd ons 'posted' over je ervaringen Marcel! :good:

Laatst bewerkt:

Tukkerpanman

Kilometervreter
27 feb 2013
844
866
93
Type motor
Geen
Marcel proficiat met de nieuwe brommer...na de corona crisis ff buurten met de nieuwe brommer in Buurse
misschien kan de webmaster(Rex) ook een aparte rubriek/topic aan maken voor de NC750x rijders

• Like
  • Mee eens
Reactions: MaHeDu en Cabby

MaHeDu

5e Versnelling
31 aug 2013
534
494
63
55
Duiven
Type motor
Anders
Nou, hij staat achter het huis hoor (smile van oor tot oor). :vroem:

Vanmiddag opgehaald. Motor loopt nog mooier als zijn voorganger. Met het standaard scherm kan je (ik) gerust 80/90 rijden met open vizier. Minimaal geluid en turbulentie helemaal niet waargenomen. (ben zelf 1,82m hoog :D)
Toch een hoger scherm aangeschaft en direct gemonteerd. Dit weekend eens kijken of dat nog beter bevalt.

De koffers waren vandaag ook binnengekomen dus die zijn ook gemonteerd. Zal hier niet veel gebruik van maken denk ik, het is wel prettig als je ze hebt.

De Front Extension Fender is besteld net als de radiator Guard. Kabelje voor de TomTom rider ligt er ook al. Nu nog even de houder erop prutsen.

@Hans333 De Giviruit is binnen en direct erop gezet.:)
@Tukkerpanman We spreken zeker een keer af na het Corona gedoe. Drinks

DSCN4239.JPG

DSCN4241.JPG