Garmin GPS Update Garmin GPSen CN Europa NT 2019.10

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Bingobeast

Beginnend Bestuurder
28 apr 2013
18
2
3
Oostzaan
Door omstandigheden een beetje late reactie, maar bedankt Piet, ik ga het weer proberen!

Bingobeast

Beginnend Bestuurder
28 apr 2013
18
2
3
Oostzaan
Te vroeg gejuicht.
De Sp2820 kennelijk dus niet meer.
Moet maar eens een nieuwe voor komen, hoewel deze nog voortreffelijk werkt, na 11 jaar.
Geen sTom sTom, maar weer een echte, whatever de kenners en sTom sTom ofielen daar ook van mogen denken!

pheufk

Mega Mijlenmaker
16 nov 2012
2.856
646
113
Nimwegen an de Waal(NL)
www.hoegeesuzukicenter.nl
Type motor
ST1300
Ongelofelijk maar waar Garmin heeft voor de nog oudere gpsen zoals de 2720/2820 een kaart Update CN Europa 2019.10 NT. Te Update via Garmin Map Updater.
Hebben natuurlijk vele vele klachte gehad van de oudere GPS bezitters.
Er kan wel eens een fout melding op je scherm komen gewoon weg klikken,
De update gaat dan gewoon door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Laatst bewerkt:

pheufk

Mega Mijlenmaker
16 nov 2012
2.856
646
113
Nimwegen an de Waal(NL)
www.hoegeesuzukicenter.nl
Type motor
ST1300
Hij bevalt mij goed wat ook goed werkt is het draadloos update( wel je toestel aan de netvoeding houden )WiFi om routes te delen met andere gpsen.
Wat ze niet hadden moeten doen is als je een via punt mis als je van de route afwijkt en terug na de route gaat eerst naar dat punt wordt gestuurd.Je kunt dit dan wel omzeilen door al die punten zacht te maken,dat was wel beter met de oudere gpsen die hadden daar geen last van .Het grote voordeel is ook dat je de routes als track kunt rijden,heb je ook geen last van die via punten.