1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS Update cn europa 2018.20 ntu

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door pheufk, 23 aug 2017.

1. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Nieuwe Update CN Europa 2018.20 NTU

2. Tukkerpanman

Tukkerpanman 5e Versnelling

gedownload.. zowel op de Zūmo 590 en de Zūmo 595
    geen enkel probleem was zo gepiept

3. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Wel te hopen dat HERE de kaarten nu wel eens heeft aangepast met de daarbij behorende snelheden. Want dat is soms behoorlijk verwarrend.

4. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Yep - en de sterk veranderde autosnelwegsituatie rond Weesp . . Zou ook gefixt moeten zijn volgens Garmin.

5. Garfield

Garfield 4e Versnelling

Hè, ik ging er zojuist eens voor zitten maar vond tot mijn verbazing geen update voor mijn device ... had even de 'U' over het hoofd gezien, ik draai NT kaarten op mijn Zūmo 210 ;)

6. René

René 3e Versnelling

Ondertussen heb ik wel de kaarten en werken perfect Met Mapsource maar krijg ze nog niet aan de praat op de Zūmo 660.
    Zou dat niet te doen zijn?

7. Eddy DM

Eddy DM 5e Versnelling

660 werkt toch met NT en niet met NTU ?
    Of zie ik dat verkeerd ?

• Mee eens Mee eens x 2
  8. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Dat zie je niet verkeerd

9. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Gisteren op A28 Amersfoort Zwolle. Duurt even voordat de Garmin doorheeft waar het 120 is en waar het 130 is. Maar bij de flitswaarschuwing schakels hij van 130 naar 120 en een paar km verder weer terug naar 130. Dat is bv bij Harderwijk.
    Kortom is nog niet helemaal goed.

Deel Deze Pagina