1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TomTom GPS Tt rider 1 updaten naar nieuwere versie (urban 5...????)

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Arjan, 24 jul 2017.

1. Arjan

Arjan Motorrijles

Hallo mensen,

Ik heb nog een Rider 1 op mijn ST1300 die de laatste jaren niet geüpdate was en nu een melding geeft (bij opstarten) dat hij de kaart niet meer kan zien/laden.
    Echter zou ik nog GEEN overstap willen maken naar een TT410 (gezien de TT Eider 1 active houder op mijn motor en het sporadische gebruik van mijn TT) maar mijn TT Rider 1 weer geüpdatet willen hebben naar de meest recente kaart/software met de functie "kronkel wegen" e.d. (software versie van Rider 5 urban of nieuwer.......). Kan iemand mij daaraan/daarmee helpen aangezien ikzelf noet super handig ben. Misschien kan ik (door mij de nodige bestanden te sturen) zelf e.e.a. installeren of mogelijk bij iemand in de buurt van Hengelo/Twente langs gaan hiervoor.......Wie helpt mij hiermee op weg (kronkel weg.....hi hi hi)??? Graag jullie reactie. Bvdank

Gr Arjan,

Deel Deze Pagina