Tot nader order gesloten

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
303
121
43
's-Hertogenbosch
Type motor
ST1100
Het verbaasd mij in ieder geval niet.
Eén keer iets bij besteld, alles ging fout, meerdere keren zelfs tijdens die ene bestelling en vanaf dat moment geen haar op mijn hoofd die er ooit nog aan heeft gedacht ben hen iets te bestellen.
Volgens mij hadden ze het ook drukker met hun hipster BV neigingen dan serieus motor zaak zijn.

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
3.424
1.606
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Ik heb er ook eens een achterlichtje besteld.
Iets klein met een ledlampje in.
Op hun website stond het als voorradig maar dat was niet zo.
Dat was dan ook de enigste keer dat ik iets heb besteld.
Natuurlijk wel jammer voor de werknemers als het is wat ik denk dat het is.

Nick Sax

Mega Mijlenmaker
30 sep 2015
1.642
604
113
70
Beverwijk
Type motor
ST1300
Jammer, heb er best wel regelmatig spullen en kleding gekocht.
Hopelijk starten ze door, geeft een onderneming en personeel vaak best wel wat meer kansen en ruimte.

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.148
976
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
:Helpsign:
vooropgesteld dat ik het erg jammer vind om dit soort te lezen is het wel van deze tijd.
Bedrijven kunnen enkel bestaan wanneer ze de gratie van klanten hebben.
Echter de betekenis van wat een goede klant, is veranderd.
De hedendaagse klant is vooral op zoek naar de beste prijs en beoordeeld service en kwaliteit op een totaal andere manier maar acht hij of zij wel ondergeschikt aan de prijs.(is onderzocht waaruit deze conclusie kwam))
Het zou naïef zijn om te denken dat wij (forumgebruikers) anders zouden zijn.
online shopping is booming omdat het belangrijkste marketing instrument namelijk "prijs" zo goed te vergelijken is.
Echter de vijver is niet groter en enkel onder druk van de marges probeer je de gunst van de klant nog binnen te halen,
Je staat als ondernemers eigenlijk met je rug tegen de muur al was het alleen al omdat je een zekere verantwoordelijkheid voelt over je personeel
sommige proberen door schaalvergroting en andere door hun verdienmodel aan te passen ( enkel online) te overleven
en andere juist door winkels te sluiten en de markt te bedienen vanuit andere landen.

Nee,

ik verwacht dat Motozoom af gaat stomen op een sluiting (wat misschien wel het beste is want je ben dan van je ballast af zoals personeel)
Een doorstart lijkt me in het huidige verdienmodel niet wenselijk tenzij een nieuwe eigenaar op komt duiken

Laatst bewerkt:

ijskonijn

5e Versnelling
30 mei 2016
525
319
63
69
Type motor
ST1100
Schermen met laagste prijs garantie ,maar als je daar naar vraagt zijn ze niet thuis.
Is wel jammer voor het personeel.maar sta er niet van te kijken dat de zaak dicht gaat.
Moet wel gezegd worden dat er steeds meer onderdelen online gekocht worden.
Wordt steeds moeilijker voor de ondernemers om bronnen aan te boren en er ook aan te verdienen.
Geloof best dat menige ondernemer het water tot aan de lippen staat.
De klant wordt veel mondiger.en gaat ook surfen op internet.
Ben je vaste klant bij je motordealer dan is het leven en laten leven.
Als je goed geholpen wordt.

Drinks

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Sietse

elmo

Mega Mijlenmaker
24 mei 2014
2.497
1.928
113
45
biddinghuizen
Type motor
ST1100
@ijskonijn denk dar je daar wel gelijk hebt maar een goede dealer vinden is vandaag de dag ook nog een dingetje.
Ik wil best wat meer betalen als ik tevreden wegga en in geval van een geschil dat er een oplossing gezocht wordt ipv jammer joh.

• Mee eens
Reactions: Nosegear

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
3.132
1.704
113
Hulst
Type motor
ST1100
:Helpsign:

De hedendaagse klant is vooral op zoek naar de beste prijs en beoordeeld service en kwaliteit op een totaal andere manier maar acht hij of zij wel ondergeschikt aan de prijs.(is onderzocht waaruit deze conclusie kwam))
Het zou naïef zijn om te denken dat wij (forumgebruikers) anders zouden zijn.
online shopping is booming omdat het belangrijkste marketing instrument namelijk "prijs" zo goed te vergelijken is.
Ad, je hebt het allemaal goed voor elkaar. Banden kun je online bestellen, maar online monteren gaat (nog) niet.
Je levert dus een dienst die niet via internet te verkrijgen is. Daaraan ontleen je je bestaansrecht, afgezien van het feit dat je een leuke vent bent waarmee je een boom kunt opzetten om alle wereldproblemen op te lossen, veel kennis van zaken hebt, een uitstekende service biedt en ga zo maar door.
Heb je een winkel met leuke spullen, die ook via het internet zijn te bestellen, ben je eigenlijk al failliet voordat je begint. Tenzij je de digitale markt ook bedient.
Ik denk dat een succesvol bedrijf een bedrijf moet zijn dat heel snel inspeelt op de veranderingen. En soms gaan de dingen zo snel, dat je dat als bedrijf niet meer bij kàn houden.
Voorbeeld:
Fotozaak: Verkoop camera's.
Vroeger: uitleg over de camera, verkoop van rolletjes, afdrukken van de foto's, grote investering in 1 uurs service

Nu: info via you tube, aanschaf via internet, afdrukken via de aanbieders van fotoboeken op het internet óf zelf via je eigen printer.

:Sip:

Laatst bewerkt door een moderator: