• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Beide Topsellerie

sven.magnus

Kilometervreter
29 okt 2016
1.105
314
83
50
Muizen
Type motor
ST1100
Na de rit door Zeeland weet ik het wel zeker. Ik heb een ander zadel nodig. Ik zie veel forumleden met Corbins, andere met Topselderij. Ik ben eens op die Franse site gaan kijken voor prijzen, maar daar staat nergens hoeveel het kost om je zadel naar die kerels in Frankrijk op te sturen? Wie weet nog hoeveel hij daarvoor betaalde? Wie een ander merk heeft, mag dat ook aanbevelen natuurlijk. Liefst met prijs erbij.

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
760
782
93
57
Eenhoornstraat 1, 2024 RW Haarlem
Type motor
ST1100
MJ Seats uit (prov) Groningen heeft goede zadels voor schappelijke prijzen. Vorig voorjaar €225 voor een ST1100 met inlevering van het oude zadel. Je moet op de site even zoeken op 'MJ Seats', er zijn recent wat vragen en antwoorden gegeven met mooie foto's erbij voor beide type Pans. Op de foto hieronder zie je mooi het verschil tussen een MJ Seats zadel vooraan en een origineel zadel.

20180720 RWS Haarlem 2 vriendjes 1.JPG

• Like
Reactions: Mister Vogezen

Guyke

Kilometervreter
18 nov 2015
883
574
93
Heindonk
Type motor
ST1300
Zadel inpakken en wegen, Post NL of DPD checken en opsturen dacht ik.
Zo doe ik dat met alle verzendingen.

Henk2511

5e Versnelling
8 sep 2018
504
474
63
56
Gieten
Type motor
ST1100
ik heb geluk gehad met mijn Bagster zadel, nieuw gekocht in Alphen a/d Rijn, van een motorzaak die er mee ophield, nieuw voor €150.
je kunt ook net als @Mister Vogezen doen, met je zadel naar MJ seats gaan, is echt supermooi geworden, naar zijn wensen, je kunt precies aangeven hoe je hem wilt hebben, als je er op tijd bent, is hij in één dag klaar.
dit is mijn Bagster.15578276603901130086678.jpg
postings automatisch samengevoegd:

we hebben afgelopen zaterdag nog de zadels vergeleken, wat ons opviel is dat de corbins een hele dikke rand onder de tank hebben, de Bagster en MJ seats sluiten mooier aan, meer vloeiende lijn.

Laatst bewerkt:

Duckati

3e Versnelling
14 nov 2018
198
145
43
45
Haren
Type motor
ST1100
Voordeel van een MJ-zadel is dat het wordt gemaakt naar wens van de klant. Dat zo’n zadel lekker zit kan bevestigen, na ons Drenthe-toertje totaal gen last.
Het voorste deel is ook wat langer zodat je wat verder naar achteren kan zitten.

25636

• Like
Reactions: Mister Vogezen

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.688
1.255
113
Hulst
Type motor
ST1100
, maar daar staat nergens hoeveel het kost om je zadel naar die kerels in Frankrijk op te sturen? Wie weet nog hoeveel hij daarvoor betaalde?
Nee , dat klopt. zij sturen een zadel met UPS. Die dienst moet je dus niet gebruiken, want die halen, als particuliere klant, het vel over je neus. Gewoon opsturen met de reguliere post. Wat je dat gaat kosten kun je opvragen bij elk postkantoor. Kosten voor het opsturen van een zadel zijn altijd voor de kosten van de klant. :Smile:

Ik ben overigens heel tevreden over het zadel. Zit uitstekend, maar ziet er ook geweldig uit. Zekker voor een 1100 een upgrade!!!

Laatst bewerkt:

Sytze 1100

Beginnend Bestuurder
4 apr 2019
18
8
3
48
Type motor
ST1100
ik heb geluk gehad met mijn Bagster zadel, nieuw gekocht in Alphen a/d Rijn, van een motorzaak die er mee ophield, nieuw voor €150.
je kunt ook net als @Mister Vogezen doen, met je zadel naar MJ seats gaan, is echt supermooi geworden, naar zijn wensen, je kunt precies aangeven hoe je hem wilt hebben, als je er op tijd bent, is hij in één dag klaar.
dit is mijn Bagster.Bekijk bijlage 25631
postings automatisch samengevoegd:

we hebben afgelopen zaterdag nog de zadels vergeleken, wat ons opviel is dat de corbins een hele dikke rand onder de tank hebben, de Bagster en MJ seats sluiten mooier aan, meer vloeiende lijn.
Wat een prachtig zadel!

• Like
Reactions: Henk2511

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.438
1.820
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Zelf heb ik een Topsellerie zadel dat helemaal is aangepast naar mijn wensen, de zadels van MJ zien er ook mooi uit, precies een Topsellerie zadel! alleen een stukje duurder als ik het zo zie. Als ik het goed weet is versturen naar Frankrijk met postNL met track & Trace € 19,50

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan