ST1100 Topkofferrek ST1100

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Dartbak

Motorrijles
6 mrt 2019
4
1
3
48
Type motor
ST1100
Hi, beste Pan rijders. Ik heb een ST1100 en heb 2 zijkoffers en een topkoffer rek. Alleen geen topkoffer. Nu heb ik deze motor toen zo gekocht en weet niet van welk type topkoffer dit rek is. Ik hoop dat iemand mij wijzer kan maken. Ik heb al op Google afbeeldingen gezocht.

Bijlagen

Henk2511

4e Versnelling
8 sep 2018
309
326
63
56
Gieten
Type motor
ST1100
Past hier überhaupt wel een koffer op, ik zie geen nokjes om de koffer vast te zetten, kan dit alleen een bagagedrager zijn ???

• Like
Reactions: W. Boom

kcools

1e Versnelling
27 jun 2018
31
41
18
52
Eindhoven
Type motor
ST1100
Ziet er precies hetzelfde uit als de mijne, een standaard Honda rek.
De nokjes of liever beugels zitten aan de koffer gemonteerd.
Aan de voorkant een soort u profiel waarmee je de koffer vasthaakt, en aan de achterkant een u profiel die je een stukje naar achter beweegt en dan om een spijl van het rek vastklemt. Daarna sluiten en zit zo vast als een huis.

Links zie je deze profielen gesloten om het rekje zitten.
Honda kofferrek.jpg

Dartbak

Motorrijles
6 mrt 2019
4
1
3
48
Type motor
ST1100
Ah bedankt voor jullie feedback. Dat helpt mij verder in mijn zoektocht naar een topkoffer.

Duckati

3e Versnelling
14 nov 2018
152
105
43
45
Haren
Type motor
ST1100
Boonstra Ureterp heeft nog een blauwe en een zwarte koffer.
De zwarte heb ik gezien en was netjes alleen heeft de eigenaar er zelf een slokje ingeknutseld, voor de mooiigheid zal je er twee nieuwe sloten in kunnen maken.

Ze hadden ook een Givi Maxia liggen en die heb ik toen meegenomen. (ik vond een glimmende zwarte koffer niet mooi op een blauwe motor)

Windvanger

Beginnend Bestuurder
19 okt 2018
20
6
3
Dronten
Type motor
ST1100
Ik heb nog een mooie rooie topkoffer liggen(klein model)
Als je interesse hebt?
Graag een persoonlijk berichtje