1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TomTom GPS TomTom rider

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door Alex1976, 8 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Gesloten door: Jan Pan
Reden: op verzoek van alex
Datum sluiten topic: 22:50 08-04-2018
  1. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

Omdat ik er weinig gebruik van maak en een klein budget,heb ik vorig jaar voor onze vakantie een TomTom rider versie 2 op marktplaats gekocht.Werkte tot vrijdag prima en wilde hem zaterdag gebruiken voor de Truckrun Spijkenisse.Even aangesloten op de computer en er was een update voor een GPS quickfix,deze uitgevoerd maar nu valt hij spontaan uit.Zowel op de motor als thuis aan de oplader,kan hem daarna gewoon weer opstarten maar na een tijdje is het weer uit.Iemand hier enig idee waarin ik het moet zoeken?En ja het is een oudje maar hij werkte goed en ik besteed het geld liever aan mijn Pan om hem weer de weg op te krijgen.

2. Dennis

Dennis The Preacher

Hou ff je resetknop 20 seconden ingedrukt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

die ga ik opzoeken,bedankt alvast voor het advies @Dennis

4. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

geprobeerd maar helpt niet helaas,heb nu wel extra informatie.Systeem schakelt niet uit maar scherm gaat op zwart.Als ik hem opstart gewoon scherm,daarna zwart scherm.Als ik nu de uit aan/uit knop bedien krijg ik het afsluitscherm.

5. Jan KoekePan

Jan KoekePan 5e Versnelling

Kijk eens op de site, het kan zijn dat die hun "lifespan" voorbij zijn en daarom niet meer updaten...

6. Dennis

Dennis The Preacher

Probeer is zonder je sd card te rebooten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

RTFM:Banghead::Banghead::Banghead::Banghead::Banghead::Banghead::Banghead: op de 1 of andere manier met mijn dikke vingers voor elkaar gekregen in de optie batterijbesparing en te komen en bij het er willen uitgaan de optie"scherm uit" aan te vinken.@Dennis en @Jankoekepan hartelijk bedankt voor het meedenken.Het apparaat wordt inderdaad niet meer ondersteund,alleen flitsers en die GPS-quickfix kon ik nog downloaden.Aangezien ik een hekel heb aan die flitsservice had ik alleen die GPS-quickfix gedownload en daarna de functie scherm uit geactiveerdBlush.

8. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

slotje erop graag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina