Tip over bars!

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

teacher

4e Versnelling
31 mei 2015
250
299
63
Type motor
ST1300
Op de TDT van @Nero een setje tip over bars overgenomen. De zinkspray look daar moest natuurlijk wat aan gebeuren.

Dus, ontvetten, droog schuren met 500, ontstoffen en een vullende primer gespoten:
24594

Daarna geschuurd met waterproof 600 en een paar lagen matzwart gegeven:
24595

Daarna de stang afgeplakt:
24596

En de schertsplaat even zilver gemaakt:
24597

stuk epdm uit de schuur gevist:
24598

Uitgeknipt en gaatjes gestanst, en klaar!
24599
(en de boutjes ook even meegespoten, voor de looks :) )

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.447
2.068
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Mooi gedaan teacher,
maar ik hou het op poedercoating van de beugels.
Ik geloof dat ik zo'n setje nog ergens heb liggen zoals die van jou.

teacher

4e Versnelling
31 mei 2015
250
299
63
Type motor
ST1300
Deze hadden jullie nog tegoed:
fullsizeoutput_d42.jpeg
Hierom heb ik hem dus zilver/zwart gespoten

fullsizeoutput_d44.jpeg

fullsizeoutput_d46.jpeg

Moet een beetje opletten met de garage inrijden, maar verder heb je er geen hinder van.

• Winnaar
Reactions: Rimconator

marc pan

Klokje Rondrijder
4 nov 2012
4.447
2.068
113
52
Westmalle, België
Type motor
ST1300
Ik maak mijn beugels die ik TE KOOP aanbied ZELF, en niet door anderen zoals iemand hier beweerd door Pbtjes rond te sturen om deze van mij te boycotten met de verkoop ervan, daar heb ik zelfs bewijzen en foto's van.
Wat ik aanbied is ook een setje van FMB die op een Pan stond die ik aangekocht heb, en daarom er vraag naar is door marccc, dat ik ze te koop aanbied, ze liggen toch maar in de kast.
De valbeugels die ik zelf maak zijn gepoedercoat , ze zijn dikker van beugel en niet zo lang ( dus veel steviger ) , wat ik persoonlijk mooier vind, en veiliger omdat die van FMB te ver uitsteken, en om persoonlijke redenen te gevaarlijk vind, dat je ergens blijf mee achter haken.
Die ik ZELF maak zijn ongeveer evenwijdig met de zijkoffers, zodat je bij een lichte val geen schade aan de uitlaat als koffers hebt.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: fred