TDT 19 oktober 2019

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
893
790
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
haha een gok ,een gok is hier een dikke neus, haha hij hef ain dikke gok veur de kop !!! Tease

berghs koen

3e Versnelling
17 okt 2016
93
50
18
56
Holsbeek
www.60d.be
Type motor
ST1300
Ik hoop op een carbtune en de balansassen stellen ( Lucky Luc ) . Ik breng ook en revisie setje en remolie voor de achter remklauw mee .onder begeleiding kan ik dat wel zelf . Ook breng ik een grote zak boterkoeken mee .

Tot dan

Koen

Sumon

Beginnend Bestuurder
7 apr 2019
12
9
3
63
Type motor
ST1300
PBtje gestuurd naar Gert.
Ik wil graag remblokjes, motorolie en -filter wisselen.
En kijken hoe lang de banden van m'n st1300 nog meekunnen ;)
Ik neem wat pakken mango/tropical drank mee.

TuinfluiterPan

5e Versnelling
28 okt 2014
521
263
63
60
Flevoland
Type motor
ST1300
Ga proberen om er weer bij te zijn als mijn gezondheid het toelaat... nog steeds ijzersterk maar wordt gelukkig al wat minder.

• Like
Reactions: elmo

Tiesemans

3e Versnelling
18 sep 2019
111
35
28
's-Hertogenbosch
Type motor
Anders
Gisteren op subtiele wijze laten merken bij m'n garage mannetje dat ik niet gelukkig wordt van het feit dat mijn nieuw aangekochte fiets al bijna 5 werkdagen stof staat te werken en er pas volgende week aan de beurt is.
Ik snap het wel ... Aan een auto verdien je méér maar ik ben een trouwe klant etc. enz. bla.
Kans is dus aanwezig dat ik wel degelijk 19 oktober aan mijn neus voorbij moet laten gaan. :cry:

Gjl

Beginnend Bestuurder
8 okt 2019
13
10
3
37
Uden
Type motor
ST1100
Hallo lijk me wel interessant en waar is de lokatie

Herman*

1e Versnelling
1 okt 2019
38
33
18
53
Gorinchem
Type motor
ST1100
Ik ben nog maar net lid van de club, maar ik kom graag een keer kijken en hopelijk veel leren.
Ik ben zelf a-technisch maar zou wel een paar 'simpele' onderhoudszaken willen leren. Ik heb de motor nu ruim een jaar en weet niet wat voor onderhoud die gehad heeft. Dus ik hoor graag wat jullie adviseren om te (laten) doen.
En ik begrijp dat ik Gert een berichtje mag sturen voor het adres.

PanGert

3e Versnelling
10 nov 2012
138
346
63
69
Breda
Gisteren op subtiele wijze laten merken bij m'n garage mannetje dat ik niet gelukkig wordt van het feit dat mijn nieuw aangekochte fiets al bijna 5 werkdagen stof staat te werken en er pas volgende week aan de beurt is.
Ik snap het wel ... Aan een auto verdien je méér maar ik ben een trouwe klant etc. enz. bla.
Kans is dus aanwezig dat ik wel degelijk 19 oktober aan mijn neus voorbij moet laten gaan. :cry:
Je kan ook gewoon met de auto komen hoor.......................alleen verder weg parkeren.
postings automatisch samengevoegd:

HEREN,

DE BESTELLINGEN GAAN (onderdelen e.d.) VANAVOND DE DEUR UIT..........................dus je hebt nog 4 uur de tijd om te bestellen en te betalen.

• Leuk
Reactions: ijskonijn

berghs koen

3e Versnelling
17 okt 2016
93
50
18
56
Holsbeek
www.60d.be
Type motor
ST1300
Volgens mij zit uw "garage mannetje " stiekem op dit forum en wil hij niet dat je naar de TDT gaat :eek:

• grappig
Reactions: Tiesemans

PanGert

3e Versnelling
10 nov 2012
138
346
63
69
Breda
HET BESTELLEN VAN ONDERDELEN BIJ MIJ IS GESLOTEN.

Motorolie, remolie, koelvloeistof heb ik nog wel op voorraad. Olie voor ong. 3 verversingen op voorraad.

P.s. er zijn er nog een paar die een bijdrage mogen overmaken voor hun bestelling. Even in de postbak kijken.

Hallo lijk me wel interessant en waar is de lokatie
Hij heeft van mijn een PB-tje gehad............dus???

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: panman1100

Zonneschijn76

Kilometervreter
9 jul 2013
1.217
458
113
Waarschijnlijk kom ik ook van de gezelligheid genieten en neem dan West-Friese krentenbol en boter mee.

speedy

3e Versnelling
30 dec 2013
140
60
28
66
Eibergen
Type motor
ST1300
PanGert.Als het weer (geen regen) toelaat dan kom ik ook beppen.

Groeten van Speedy

Herman*

1e Versnelling
1 okt 2019
38
33
18
53
Gorinchem
Type motor
ST1100
Is er iemand die naar de verbinding van mijn handrem naar remlicht te kijken?
Met de voetrem doet het remlicht het wel, maar met de handrem niet?!

Ik zal koeken meenemen voor bij de koffie.

kcools

2e Versnelling
27 jun 2018
77
109
33
53
Eindhoven
Type motor
ST1100
@Herman* ik zou eerst gaan zoeken bij de schakelaar, maar is wel wat na te meten zaterdag.
Met een spanningzoekertje kom je een heel eind en die heb ik wel bij me zaterdag.

• Like
Reactions: Herman*

Ray_308

5e Versnelling
29 okt 2018
425
362
63
47
Heemskerk
www.minneboo.net
Type motor
ST1100
@Herman* ik kom samen met @kcools wel even helpen, je kunt ons niet zien bij drukte, wij zijn de twee kleinste die rondlopen daar zaterdag. :Lol:

Hoi @PanGert bestel je een tube droog weer zaterdag! Ik kom evengoed, maar met kouwe klauwe kan ik pas na een liter warme koffie sleutelen hoor.

Animal

3e Versnelling
26 jun 2014
141
129
43
50
Breda (Princenhage)
Type motor
ST1100
Gertjuh, ben der ook bij hoor. :good:

Ik kan helpen met klussen samen met @Biker T , tenminste als hij het nog niet beu is :Smile:.
Zal cake meebrengen voor bij de koffie (en nee het is geen begrafenis :Nono:)

Stuur nog ff pb’tje voor eventuele hulp bij opbouw/ opruimen.

• Leuk
Reactions: Biker T

PanGert

3e Versnelling
10 nov 2012
138
346
63
69
Breda
@Herman* ik kom samen met @kcools wel even helpen, je kunt ons niet zien bij drukte, wij zijn de twee kleinste die rondlopen daar zaterdag. :Lol:

Hoi @PanGert bestel je een tube droog weer zaterdag! Ik kom evengoed, maar met kouwe klauwe kan ik pas na een liter warme koffie sleutelen hoor.
Ik zal mijn best doen............

Dank allemaal alvast.
Ik ben makkelijk te herkennen als nieuweling (met een hulpeloze blik). :Questionmarks: :p
Nou, die zijn er meer hoor......................

DinO's PanDora

Motorrijles
22 aug 2019
7
16
3
Omgeving Amsterdam/Zwolle/Mechelen(BE)
Type motor
ST1100
@Lucky Luc beetje kort dag wellicht, maar zou je zoals je in mijn voorstel topic al aanbood, m'n carbs kunnen syncen (en evt. kleppen stellen)??

Ook hoop ik dat jij (of iemand anders) m'n vloeistoffen (als in koppelingsvloeistof, remvloeistof, blokolie en cardanolie) zou willen verversen.. Want bijvoorbeeld het vloeistofpeil van m'n koppeling is erg laag en ik vind m'n fiets soms nogal moeilijk schakelen..
Plus ik heb de vloeistoffen nog niet ververst na de aanschaf begin Augustus..

@Herman* ik kom ook als nieuweling hoor (en ik denk met m'n 27 jaar ook als jongste Pan European rijder).. Dus je bent niet alleen in het nieuw zijn op een TDT!!

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
710
648
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
@Lucky Luc: Bij DinO's PanDora (of simpelweg Danilo) zijn onlangs alle koelvloeistofslangen vervangen.
Omdat het een latertje werd, bleef de carbtune toen achterwege.

Dat zou dus sowieso fijn zijn! Maar, meerdere mogelijkheden aanwezig las ik al (o.a. @Ray_308).

1 boutje van de deksel koppelingsvloeistof is naar de @%$#$%@ en moet vervangen worden, een nieuwe wordt meegenomen.
Daarna zouden er diverse vloeistoffen gewisseld kunnen worden...

Danilo neemt al het benodigde in principe zelf mee van huis... En waarom vul IK zijn tekst een klein beetje aan?
Danilo is uniek, speciaal en bijzonder, kletst intelligent en VEEL... Doet en MOET dingen op een bepaalde vaste manier doen.

Details worden vanzelf nog wel duidelijk, ik rommel gewoon een beetje om hem heen, ga wel even een blokje om met hem...
Even heen en weer naar MotoPort Breda... Lopend... Zoiets. :Biggrin

Wordt vervolgd... Ik heb sowieso nog een voorraadje van wat divers standaard spul voor de Pan, neem ik mee.
Boutjes, slave-setjes, benzinefilters, oliefilters... Anders ligt het in mijn schuur en wordt het ouder...
Gewoon voor de inkoopsprijs... Maar uiteraard alleen als EERST Ome Gert van zijn inkopen af is. :good:

• Like
Reactions: kcools en Ray_308

Ab van Suijlekom

Motorrijles
5 mrt 2017
2
5
3
56
Type motor
ST1100
Dames, Heren,

Morgen grote zin om voor de eerste keer te komen.
Nu ben ik niet zo handig in dit soort dingen, maar heb waarschijnlijk de gehele site afgezocht zonder het adres in Teteringen te achter halen.
Wil één van jullie mij het adres doorgeven van de locatie in Teteringen AUB.

Tot morgen, Ab

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
893
790
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
ik kan helaas niet komen, het wil met mijn pootje nog niet erg vlotten, ik wens jullie allen een gezellige maar vooral leerzame dag toe, volgende keer ben ik er bij !!

• vriendelijk
Reactions: panman1100