Switch zijstandaard

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden
Status
Niet open voor verdere reacties.

PanPaul

4e Versnelling
19 sep 2016
294
137
43
Houten
www.sleutelclubhouten.nl
Type motor
ST1100
Gisteren liet mijn mooie groene me staan!?
Op het verste punt van een ritje langs de Lek had ik hem even op de zijstandaard gezet en toen ik weg wilde rijden keurig ingeklapt maar bij inschakelen sloeg hij gelijk af.
-zijstandaard schakelaar-
Ter plekke op een gravel (slecht voor de nieuwe kevlar spijkerbroek) parkeerterreintje de schakelaar gedemonteerd en bij gebrek aan een kort stukje draad de boel doorgeknipt en de twee groene draden bij elkaar gedraaid. Toen viel er weer te rijden.
Thuis de schakelaar uit elkaar gepeuterd (zie foto), wat nooit de bedoeling van de ontwerper geweest is maar goed, ik weet nu hoe het werkt maar tegelijkertijd is wel duidelijk dat een en ander zover ingesleten is dat vervangen de enige (niet al te tijdelijke) oplossing is.
Vraag: wie kan mij helpen aan een tweede hands exemplaar?
Ze staan op internet (bv BOR) maar daar vind ik de verzendkosten niet in verhouding staan tot een onderdeel wat in een envelop past. Vandaar eerst maar eens even de vraag hier gepost.20180704_104404.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.