Stuurverhoger st1300 en mobiel houder.

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

jac

2e Versnelling
21 jan 2015
61
13
18
50
Anna paulowna
Type motor
ST1300
Van de week even naar Groningen geweest, 400 km uit en thuis :biker: op de terugweg kwam ik erachter dat ik best vooraan op de buddy seat zit tegen de tank aan. Als ik meer naar achteren schuif dus meer op het bredere gedeelte van de buddy, zit het veel lekkerder maar heb ik het stuur niet lekker vast dus wil ik mijn stuur meer omhoog hebben en meer naar mij toe. Standaard verhogers zal wel verbeteren maar ik wil custom made. Iemand ervaring mee, waar moet ik zijn in noord holland en kosten plaatje?
Ohja wil ook mijn S5 telefoon op mijn stuur monteren, iemand nog een tip qua houder?

Alvast bedankt voor de reactie!

GrisPan

5e Versnelling
5 okt 2014
719
98
93
Schagen
Type motor
ST1300
Waarom custom made? ik rij al enige tijd met een helibar stuurverhoger en dat is custom mady by factory o_O
Als je hem koopt met rambal dan is die telefoon ook makkelijk te plaatsten. Zoeken op migsel, vind je steun die boven je tellers komt, perfect zicht op nav of telefoon.
Inderdaad zit je met verhoger wat naar achteren en rechter op, voor mij een prima positie. Succes met de keuze.

Bijlagen

Zonneschijn76

Kilometervreter
9 jul 2013
1.217
87
113
Misschien is een Quadlock systeem wat voor je. Hebben verschillende oplossingen voor auto, fiets, hardlopen en voor aan de broekriem.

http://www.quadlockcase.com/collections/ride

http://www.quadlockcase.com

Via de mobiel vind ik hun website niet heel denderend.

Ik heb de uitvoering voor op d'r fiets jaren terug gekocht en voldeed voor mij ook op de motor. In de halve ronding zit rubber voor de demping en tegen verschuiving. Je kan deze met bij geleverde rubberen o-ringen(2 maten worden meegeleverd ) bevestigen of met meegeleverde tirapps. Fiets uitvoering is gebaseerd op een ronde buis btw, anders hebben ze ook een platte mount voorzien van verzonken schroefgat en 3M tape. Laatste lockt alleen niet als de fietsset.

Inmiddels voor de auto ook eenzuignap systeem gekocht en bevalt erg goed. Deze ga ik, net als met m'n Tom Tom, op mijn ruit plaatsen(zuignap en nee nog nooit losgekomen)

Hun materiaal keuze is solide kwalitatief goed.

Laatst bewerkt:

jac

2e Versnelling
21 jan 2015
61
13
18
50
Anna paulowna
Type motor
ST1300
Ook heel grappig Zonneschijn, bedankt!

Godspeed

1e Versnelling
15 jul 2018
40
16
8
66
Nieuwe Niedorp
Type motor
ST1300
waar koop ik die Helibar stuurverhogers? De (site van) Bike Parts & Things lijkt niet meer te bestaan?

cotton

3e Versnelling
17 jul 2016
158
75
43
62
Emmen
Type motor
ST1300
heb ook de helibar. bevalt uitstekend. gekocht via mp. 80 euries.

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.439
213
113
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Helibar is top spul. Stuur komt hoger en dichterbij..
Voor de gsm heb ik een rambal op mijn verhoger met x-grip.
Zit als een huis! Zelfs op kinderkopjes!
De TomTom prijkt op een geweldige steun van een forumlid in NL...
Met een ingefreesd Honda logo, helemaal geweldig!
image.jpeg

Godspeed

1e Versnelling
15 jul 2018
40
16
8
66
Nieuwe Niedorp
Type motor
ST1300
Gadgets4bikes.com, ik heb 'm daar gekocht: super!

Tommie

Kilometervreter
30 jun 2015
1.177
152
113
58
Zaandam
Type motor
Anders

Fred-A

Kilometervreter
14 nov 2012
1.030
117
83
overveen
Type motor
ST1300
misschien op de beurs? als je er heen gaat.