Overige Steun/montage iphone

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Lenpen

Motorrijles
8 apr 2017
8
2
3
24
Type motor
ST1100
Hi All,

Ik ben op zoek naar een goede manier om mijn iPhone te monteren op mijn st1100. Wie kan een goede steun aanbevelen of heeft tips?

Dannys

3e Versnelling
1 sep 2017
116
81
28
33
Tilburg
Type motor
ST1300
Ik heb deze bij Mn tankdop. iPhone gaat in de houder. Ideaal. Voorheen had ik de beugel van Marcpan. Die zat bovenop het dashboard. Was ook erg fijn!

C3FC688D-8B33-4269-A418-76B2CFB95E74.jpeg

Dannys

3e Versnelling
1 sep 2017
116
81
28
33
Tilburg
Type motor
ST1300
Haha, ik had het voorheen ook nog nooit zo gezien. Zat toevallig op deze Pan toen ik hem kocht. Vind hem erg fijn en praktisch.

Cire

Kilometervreter
17 mei 2017
895
183
43
55
Hoofddorp
Type motor
ST1100
Hier ook een Ram mount met Xgrip. Zit gemonteerd op het potje van de koppeling, zo zit de telfoon nergens in de weg.

SEC

2e Versnelling
14 mei 2017
43
11
8
50
voorschoten
Type motor
ST1300
goedeavond jan koekepan
waar of hoe ben jij aan die mooie rammount houder
met Honda logo gekomen ik ga volgende week naar de TDT
in Teteringen misschien zie ik je daar of andere Pan rijders
die zo een mooie beugel heeft ?
mvg sec

GD MAJK

2e Versnelling
27 aug 2017
47
33
18
Type motor
ST1300
Lijkt mij een beetje afhankelijk waar je de smartphone voor wilt gebruiken, en vooral wanneer je hem wilt gebruiken. Continu op de motor vind ik persoonlijk niet leuk wegens teveel afleiding. Ook de reden waarom plaatsing bij de tank minder handig is (tenzij je het scherm van de Iphone niet nodig hebt). Op de verkeer letten en iets van de omgeving meepikken, kan allemaal nog in eenzelfde zichtveld, maar "trop is teveel". De Zūmo doe zijn werk immers meer dan behoorlijk. Maar om eens een kort stukje te filmen, of om gebruik te maken van verkeerswaarschuwingen, is het wel fijn om het multifunctionele van een smartphone kort te gebruiken.

Wegens de veelzijdigheid in gebruiksmogelijkheden (houder kan met tweelingballen op rechtstreeks op de ram-bal geplaatst worden) heb ik ook een veelzijdigheid in positie, ondanks het weinige gebruik. (just for the fun)

gr Geert

liefst met Zūmo alleen.JPG op de stuurverhoger.JPG

opties van de houder.JPG horizontaal boven het dashboard.JPG

vertikaal boven dashboard.JPG