ST1100 Spiegeltje, spiegeltje

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Hugo MAG

Motorrijles
8 dec 2018
2
2
3
63
Type motor
ST1100
Vraag me niet hoe - het was heel stom - maar ik brak het spiegelglas van de linkerspiegel van mijn ST1100. Iemand enig idee waar ik zo'n spiegeltje het makkelijkst vind?

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
642
684
93
57
Eenhoornstraat 1, 2024 RW Haarlem
Type motor
ST1100
Een hele snelle oplossing totdat je een echte vervangende spiegel hebt gevonden, is een opplakspiegel. Die koop je in een autozaak, is van heel dun spiegelend aluminium wat je op maat kan knippen en heeft een pakkende achterkant. Je kan ook dubbelzijdig tape gebruiken om het vast te plakken. Kostte dacht ik €14.

ijskonijn

5e Versnelling
30 mei 2016
415
223
43
68
Type motor
ST1100
Gewoon naar de glashandel vragen of zij het willen snijden appeltje eitje.Maken zij eerst een mal.
In mijn werk vaak gesneden veel voor auto

Yahoo:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.600
1.223
113
Hulst
Type motor
ST1100
Nee, dat klopt. Het is niet goedkoop, maar je hebt wel weer een originele spiegel terug. Dat vind ik vele malen beter dan allemaal dat gepruts met opplakspiegels e.d. Wees blij dat je het nog kunt vinden!!!
Uitzonderingen wil ik maken voor spullen die echt bedoeld zijn om het origineel te vervangen. En ook die krijg je niet voor niets. :Smile:

• Mee eens
Reactions: Jan KoekePan

Duckati

3e Versnelling
14 nov 2018
151
98
28
45
Haren
Type motor
ST1100
https://www.boonstraparts.com/nl/onderdeel/Honda-st-1100-Pan-European-st1100-st1100a-spiegel-links-1999&ID=B10002EFJP#part

Scheelt een paar tientjes met een nieuwe, een eventueel krasje moet je op de koop toe nemen.
Voor m'n eigen motoren en auto's gebruik ik eigenlijk alleen maar onderdelen van de sloop, met motoronderdelen is het wat goedkoper, auto-onderdelen kosten geen moer op de sloop.

Helaas is de tijd van Siccama Sales voorbij, zelf met gereedschap struinen tussen een lading oude wrakken en bergen onderdelen. (da's nog het leuke van auto-onderdelen zoeken)

Lucky Luc

Mega Mijlenmaker
14 nov 2012
2.230
1.680
113
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Nee, dat klopt. Het is niet goedkoop, maar je hebt wel weer een originele spiegel terug. Dat vind ik vele malen beter dan allemaal dat gepruts met opplakspiegels e.d. Wees blij dat je het nog kunt vinden!!!
Uitzonderingen wil ik maken voor spullen die echt bedoeld zijn om het origineel te vervangen. En ook die krijg je niet voor niets. :Smile:
Roelof, als je die spiegel die je erin plakt gebruikt heb je weer een originele spiegel hoor, je hebt alleen het gebroken glas vervangen. Ziet er keurig uit en het blijft origineel.

• Like
Reactions: PanEuRoel