1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spiegel winddeflectoren st1100

Discussie in 'ST1100' gestart door Northseadiver, 31 dec 2016.

1. Northseadiver

Northseadiver 2e Versnelling

Hallo , net de originele Honda deflectoren gemonteerd !
    Benieuwd naar het resultaat !

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 9
  2. Günter

Günter 1e Versnelling

zijn deze nog verkrijgen bij Honda ? kosten

• Mee eens Mee eens x 1
  3. Northseadiver

Northseadiver 2e Versnelling

4. fred

fred Kilometervreter

5. Coastrider

Coastrider 3e Versnelling

Ik heb ze er bij mijzelf ook op zitten, terwijl ze er bij de 1100 van mijn pa niet op zitten. Merk ik echt verschil tussen de één met en de ander zonder deze kapjes? Niet echt als ik eerlijk ben. Het zal best wel wat doen, maar merken doe ik het niet hahaha. Ik heb overigens dat hele setje kuipverbreders er op zitten. Ach het staat leuk en als het iets meer regen en wind weg kan houden van mijn lijf dan is dat toch mooi meegenomen.

6. Brulboei

Brulboei 5e Versnelling

In de winter zeker merkbaar, zomers bijna niet, maar rijd met dit weer maar een stukje met 1 handschoen aan, met of zonder deflector, maakt wel degelijk verschil, Let wel..... Op een origineel stuur hoe meer die verhoogd is hoe minder het verschil

7. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Blij om te lezen dat ze nog steeds verkrijgbaar zijn, ook nog eens voor fatsoenlijke prijzen.
    Vind het ook nog wel aardig ogen, alhoewel het wel verschilt per kleur motor.
    Hoef ik me er in ieder geval niet op blind te staren bij mijn "jacht" op een mooie Pan.

8. cotton

cotton 3e Versnelling

ook bij Hansmotorparts.com voor 30 euro.

Deel Deze Pagina