1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Smartphone gecontroleerd schijfremslot

Discussie in 'Gespot op internet' gestart door Mister Vogezen, 24 apr 2018.

1. Mister Vogezen

Mister Vogezen Mega Mijlenmaker

2. Hunter

Hunter 5e Versnelling

Dus de smartphone-link is enkel om het slot te activeren en te de-activeren + enkele instelling.
    dus niet om je te berichten als er een (bijvoorbeeld) een beweging is gevoeld.

kameraad van mij heeft zo'n een slot met sirene, wat een hels lawaai maakt dat...

• Mee eens Mee eens x 1
  3. Dennis

Dennis The Preacher

Heb ook zo een slot. Abus.
    Werkt perfect. [​IMG]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4. Mister Vogezen

Jammer dat het geen signaal geeft als er wordt aan gerommeld.

• Mee eens Mee eens x 1
  5. Frans

Frans 5e Versnelling

Ik heb deze ook en er komt zeker wel geluid uit als er aan de motor wordt bewogen.

6. Mister Vogezen

Ik bedoel Frans , een signaal naar je smartphone.

7. Gibbel

Gibbel 5e Versnelling

Ik denk dat het goed is dat ze geen signaal naar je GSM geven bij beweging.
    Hoe zouden ze dat moeten doen dan,,, via BT, te beperkt in afstand dus een beetje te ver verwijderd en je krijgt geen signaal meer. ONBETROUWBAAR DUS
    Via WiFi dan,,, zelfde probleem al gaat dit net iets verder, doch een constante WiFi verbinding opbouwen kost energie. ONBETROUWBAAR DUS
    Via 4G communicatie, dan denk ik dat er niet veel nog geïnteresseerd zijn in dit slot gezien de kosten die ze dan maandelijks moeten neertellen om de 4G verbinding tot stand te kunnen laten komen.
    Dus denk ik dat ze de beste oplossing hebben gekozen.

• Mee eens Mee eens x 1
  8. Pannos

Pannos Mega Mijlenmaker

Maandelijkse kosten....nooit van pre-paid gehoord dan?

Ik heb in mijn motorscooter en motorfiets een GPS-Tracker met een SIM-kaart met telefoon en dataverbinding, als het me 10 Euro per jaar kost is het veel.

In het artikel staat overigens niets over dataverbindingen, enkel het kunnen instellen via BT.

9. Haakie

Haakie 3e Versnelling

Zo te lezen kun je alleen de instellingen aanpassen. Ik vraag me af wat het nut er van is. Ik heb er iig geen behoefte aan. Ik zou zo'n ding 1x instellen en als het goed is er verder niet meer naar kijken.

10. Pannos

Pannos Mega Mijlenmaker

Het is anders dan alle andere sloten....marketing dingetje, mensen willen gadgets.

• Mee eens Mee eens x 1
  11. Dennis

Dennis The Preacher

En tegelijk worden er GPS trackers verkocht om het GPS signaal te verstoren.

12. Pannos

Pannos Mega Mijlenmaker

Het is een tracker, geen jammer.

13. Dennis

Dennis The Preacher

Dan worden er jammers verkocht om de trackers te storen

• Leuk Leuk x 1
  14. snorpan

snorpan 3e Versnelling

Deel Deze Pagina