Shoei Neotec II

Tante Anita

Mega Mijlenmaker
7 okt 2016
2.012
1.280
113
37
Den Haag
Type motor
Geen
Omdat gisteren 1 van de kanspareltjes in mijn buurt last had van plakkende handjes, moest ik vandaag een nieuwe helm aan schaffen :(
Uiteraard ben ik heel blij met de Neotec II, fraai mat grijs, en zit nog fijner dan m'n I: de pasvorm is nu zodanig dat ik een maatje kleiner nodig had i.p.v. allerlei personal fitting plakkers.
Wel baal ik van de brutaliteit van zo'n type: even m'n helm neerleggen omdat ik ruzie had met m'n kelderslot, kelder eindelijk open, motorslot pakken, helm willen pakken en weg....
Ik mag hopen dat hij z'n kop ermee in elkaar rijdt... al is dat zonde van de helm...

Tante Anita

Mega Mijlenmaker
7 okt 2016
2.012
1.280
113
37
Den Haag
Type motor
Geen
@ruudb dat wel, maar ik had liever nog een paar jaar gewacht. Nu alles proberen te regelen met de verzekering...
Ik heb ook al 3x de kelder doorzocht, met een hoop dat ik m in de chaos op een andere plek had gelegd etc.

Tante Anita

Mega Mijlenmaker
7 okt 2016
2.012
1.280
113
37
Den Haag
Type motor
Geen
Vandaag aangifte gedaan en een claim ingediend bij de verzekering. Ik hoop wat terug te krijgen qua geld... op de helm hoop ik al niet meer :(

Henk2511

Mega Mijlenmaker
8 sep 2018
1.793
2.151
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
Kl....streken zijn dat !!!! Ik hoop voor je dat de verzekering iets uitkeerd, en dan proberen niet meer aan te denken want zo een helm die wil je toch ook niet meer terug ??

• Like
Reactions: Tante Anita

GD MAJK

3e Versnelling
27 aug 2017
166
166
43
Type motor
ST1300
Leuk voor de nieuwe helm, maar de twijfel over gejat of ergens in de kelder gelegd......mhhhh .
Of de verzekering help zal allicht afhangen van de het politierapport bij aangifte van diefstal? of moet dat niet meer?
Ik rij al even met de Shoei Neotec II, en je hebt gelijk om hem te kopen (ik heb m'n vorige helm ook nog).

Tante Anita

Mega Mijlenmaker
7 okt 2016
2.012
1.280
113
37
Den Haag
Type motor
Geen
@GD MAJK dus jij hebt nooit in een situatie gezeten dat je even niet wil geloven wat je ziet en aan jezelf begint te twijfelen of je op routine toch niet iets hebt gedaan?
Dan ben je een mazzelaar...

Aangifte is gedaan, verzekering is gebeld en claim is ingediend.

• Leuk
Reactions: panman1100