Senior live crisis

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

RonP

Motorrijles
25 aug 2019
3
2
3
64
Type motor
ST1100
Ik ben Ron Polet, 64 jaar, woonachtig Kaatsheuvel. Heb tot 10 jaar geleden een NT650 gereden voor woon-werkverkeer verkeer. Sinds een aantal jaren huur ik met mijn zoon een motor en gaan lekker een weekend toeren. Dit jaar met Pinksteren in de Eifel rond getoerd en heb toen besloten om weer te gaan rijden. Heb afgelopen donderdag bij MotoPort Hillegom een ST1100 gekocht uit 2000 met 113K op de teller. Ik werd daar uitstekend geholpen en kreeg een heleboel extra uitleg. Ben er super blij mee en fijn om lid te zijn van dit forum.

• Leuk
  • Like
Reactions: fred en PanEuRoel

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.897
1.410
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Ron, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RonP

RonP

Motorrijles
25 aug 2019
3
2
3
64
Type motor
ST1100
Dag Ron, vanharte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.
Het is inderdaad een geweldig forum
postings automatisch samengevoegd:

Een Senior met Junior kuren, het moet niet gekker worden :D
Welgekomen Ron!
Haha, dank je
postings automatisch samengevoegd:

Welkom hier en jouw nieuwe net ingereden fiets natuurlijk ook!
Veel veilige en plezierige kilometers met de glimmende kant boven!!!
Inderdaad net ingereden

DuinPan

Kilometervreter
10 dec 2017
953
908
93
58
Haarlem
Type motor
ST1100
Welkom Rob en veel plezier op dit forum en met je ST1100. Hillegom is bij mij om de hoek, Kaatsheuvel daarentegen niet... Geniet van je nieuwe sprookje! Groeten DuinPan uit Haarlem.

20190323_091433 TDT 1.jpg