1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Garmin GPS Route maken in de 390

Discussie in 'GPS, Alarm, Intercom en aftermarket electronica' gestart door knarf, 4 sep 2017.

1. knarf

knarf 2e Versnelling

Als ik een route maak met de 390 met diverse tussenpunten vraagt Garmin altijd naar aan straat en nr. Dit betekent dat dit harde punten worden en dat ik ze dus moet ophalen. Dit is tijdens het rijden van deze route heel vervelend omdat ze niet altijd op een handige plaats liggen

Wie weet er een methode om dit te voorkomen, eigenlijk moeten de tussenpunten zonder waarschuwing worden gemaakt

gr

Frank

2. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

Gewoon route maken in Basecamp! (BC) en daarna inladen in je 390.
    In BC kun je aangeven welke punten hard of zacht moeten zijn.
    Ik maak nooit routes in de Garmin zelf, altijd middels BC.
    Het is even wennen maar als je het door hebt dan wil je niets anders meer...

• Mee eens Mee eens x 2
    • Leuk Leuk x 1
  3. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Op de site van MrGPS staan wat voorbeelden hoe je dat kan doen.

• Mee eens Mee eens x 1
  4. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

@knarf Als het niet lukt even zeggen, kan altijd even wat uitleg geven hier of daar.

5. knarf

knarf 2e Versnelling

Ik maak normaal mijn routes in Basecamp, maar dat gaat lastig als je onderweg bent en een leuk rondje wilt rijden. Dan kies je een aantal punten en daar moet je het mee doen. Ik zal eens kijken bij MrGPS

gr

Frank

6. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

Dan wordt het lastig, wat je wel kan doen op de Garmin zelf is een route maken dmv op de kaart selecteren ipv via adressen. Blijven dan wel harde punten maar als je ze goed prikt kom je er langs....

Deel Deze Pagina