Roest en wat moet je weten. en welk middel werkt nu echt?

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.508
2.388
113
45
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Hai,

de link naar de roest site was geen succes. Heb toestemming gevraagd om de gegevens van de site te mogen gebruiken, was geen probleem, om een pdf ervan te kunnen maken.
Klikken op de bronvermelding link in het pdf bestand, leidt echter niet tot de website, maar tot een oorstrelend geluidje :angel: (mits je de juiste versie van Acrobat hebt)

Het is een geweldig stuk over roest, met allerlei testen. Middelen die precies laten zien wat het met roest doet, of niet doet.....
Onder ieder merk staat een link naar de site van het merk of naar de fabrikant.
Er staan 2 links tussen naar youtube.

Voor de rest zijn alle links naar de website van de maker verwijderd, omdat men nog bezig is de site schoon te krijgen.

Was echt een pokkuh klus! Maar de moeite waard. Kon wel de gehele opzet veranderen, zoals die van die roestsite vandaan kwam, maar dat zou me dagen ipv uren hebben gekost. Wil iemand dat perse doen, be my guest.

Denk dat de gemiddelde st rider echter blij is met deze info over roest. Waanzinnig interessant met een klip en klare winnaar!

Hierbij de pdf.

Groet
Dennis

PS: mochten jullie foutjes tegenkomen, taal of what ever, laat het me weten via pb.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
H

Honda

Guest
Een Honda roest toch niet, wat mot ik met je verhaal!Rofl;)

H

Honda

Guest
Tot voor kort heb ik 52 jaar lang een pakje sigaretten gerookt dus IK roest niet me al die teer.:Extinguishflame:

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.508
2.388
113
45
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Onnodige Quote verwijderd.

Toch geen officiële waarschuwing he van U?
Voor MRL bent U, meneer Marcel, altijd welkom.
Volgende keer sneller. Beloof ik!!

Met je Garmin.

Laatst bewerkt door een moderator:

TuinfluiterPan

4e Versnelling
28 okt 2014
388
191
43
59
Zeewolde
Type motor
ST1300
Kijk ik vind het nuttige info over zelf testen en niet afgaan wat een producent beweerd. Bijna alle motorrijders hebben ook een auto.... soms oud en soms lease enz. ik heb bv niet alleen een auto maar ook een ..... BOOT...ja das Boot dus uit 1968 Yahoo:van staal....ijzer dus. En die roest op het dek onder de vele lagen plamuur enz.
Alleen nu kijken prijs p/m2 en kleurstelling. en 2e laag met antislip.... kortom leuk uitzoek klusje.... en nog doen natuurlijk... Wie vindt het leuk om te ontroesten.....:Cake:

H

Huubxxl

Guest
Neem aan de site was roestbuster.nl
Die is ook een beetje onoverzichtelijk ☺
Roest nat maken en fertan erop
2 dagen laten werken en met hoge druk straal afspuiten
Roest is weg en Material kan gespoten worden.ver krijgbaar bij de betere automaterialen zaak of bij...inderdeed roedtbuster.nl

H

Huubxxl

Guest
Klopt panman ☺
Krijg je met die buitenlanders haha

slop

3e Versnelling
18 aug 2016
100
115
43
52