• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

RiemWisselDagen 2019 - Zondag 19 mei/16 juni ( Met BBQ voor alle Leden )

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
25182

Op Zondag 19 mei EN Zondag 16 juni organiseer ik weer een "Wisseldag", inclusief BBQ.

Het minimale aantal voor de BBQ is 15 bourgondiërs, je hoeft hiervoor uiteraard geen riem te wisselen.
Gewoon, voor de "gezellig" kan dus ook! Gráág zelfs, want het is vaak écht gezellig op zo'n dag.

"DE WISSELAARS"
-01 M.J. Hendriks
-02 BillyO
-03 Job de Zeeuw
-04 Rob Verdonk
-05 Wim Walraven
-06 PutPut
-07 Duckati
-08 Mariocoppens
-09 Snijworst
-10 BartvdWerf
-11 Erwin1100
-12 Lenpen heeft zich gemeld
-13 Vraagbaak heeft zich gemeld

Wisseldag Zondag 19 MEI ----------------------------------------------------------------------------------- Wisseldag Zondag 16 JUNI
1: Job de Zeeuw ----------------------------------------------------------------------------------------------- 1: M.J. Hendriks
2: Duckati ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2: PutPut
3: Snijworst - Verf/primer/remmenreiniger ------------------------------------------------------------- 3: Rob Verdonk
4: Wim Walraven ---------------------------------------------------------------------------------------------- 4: BillyO
5: MarioCoppens ---------------------------------------------------------------------------------------------- 5: BartvdWerf
6: Erwin1100 --------------------------------------------------------------------------------------------------- 6: Vraagbaak
7: Lenpen --------------------------- PLANNING VOL ------------------------------------------------------------------------------------

BBQ 19 Mei: ______________________________________________________________________________________ BBQ 16 Juni:
01: Job de Zeeuw ----------------------------------------------------------------------------------------------- 01: M.J. Hendriks
02: Duckati ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 02: PutPut
03: Snijworst - Verf/primer/remmenreiniger ------------------------------------------------------------- 03: Rob Verdonk
04: Wim Walraven ---------------------------------------------------------------------------------------------- 04: BillyO
05: MarioCoppens ---------------------------------------------------------------------------------------------- 05: BartvdWerf
06: Erwin1100 --------------------------------------------------------------------------------------------------- 6: Vraagbaak
07: Marc Pan ----------------------------------------------------------------------------------------------------- 07: Marc Pan
08: Ray_308------------------------------------------------------------------------------------------------------- 08: Kees Cools
09: Olaf-------------------------------------------------------------------------------------------------------------09: Ray_308
10: Dennis---------------------------------------------------------------------------------------------------------10: Olaf
11: Waffie----------------------------------------------------------------------------------------------------------11: Dennis
12: Jacqueline----------------------------------------------------------------------------------------------------12: Waffie
13: LenPen--------------------------------------------------------------------------------------------------------13: Jacqueline
14: LuigiCoppens
15: IJskonijn Gerrit

Riemwissel geïnteresseerden (extra dag?):
Joske
Marcel Houtsma

Waffie vanaf 16 augustus met vakantie.

Benodigdheden:
Duckati: 2 X EBC REMBLOK SET SINTERED FA142HH - Rubber ringetje in het zijpaneel rond het zadelslot
Snijworst: Rubbers achterwiel (Japparts) + bus
MarioCoppens: Rubbers achterwiel (Japparts) + bus
Rob Verdonk: Keerringen en stofkappen 43 voor ABS - 4 Bougies NGK CR8EH9
Erwin1100: Setje M5/M6, 2 x inbus zijpaneel, Setje O-ringen meenemer

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: marc pan

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
Echt supersnel binnen 1 dag geregeld, de verdeling van de "Wisselaars" is rond! Yahoo:
Erwin heeft zelfs nog keuze uit allebei de dagen, de laatste wisselaar die zich nog aanmeld vult de laatst beschikbare dag.

De laatste spulletjes zijn besteld, verder alleen nog de Honda-delen ophalen.
Verloopt elk jaar weer soepeler en sneller lijkt het wel, ik blijf nog maar even lid van dit Forum denk ik. :Biggrin

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
Marc en Kees... Jullie snappen het inderdaad! IEDEREEN kan zich inschrijven voor de BBQ.
Qua weer in Mei? We gaan het meemaken en zorgen anders wel voor een partytent ofzo! :good:

• Slim

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ik neem zelf altijd een ratelsetje mee t/m maatje 13... Het zware werk, zoals sloophamers, zijn daar gewoon aanwezig! :Biggrin

Dennis

The Preacher
12 sep 2013
3.775
2.746
113
46
Alphen aan den Rijn
www.bmwdriversforum.nl
Type motor
ST1100
Ook kruiskop schroevendraaier, inbussetje, kopervet meenemen of bij ad aanschaffen voor alle boutjes die los moeten.
Mochten mensen materialen nodig hebben, stuur ad (waffie) dan een pb. Dan heeft die het klaar leggen voor je. (Mits je dit op tijd aangeeft)

• Like

waffie

Kilometervreter
7 nov 2012
1.044
834
113
Etten leur/Sprundel
Type motor
Geen
Aan vullende info:

Gezien deze data vooral in het teken staat van de riemwisseldagen van 19 mei en 16 juni is echter ook de pitstop straat geopend waar kleine zaken aangepakt kunnen worden.

Bij kleine zaken kunnen we denken :

remvloeistof wissel
Motorolie en filter
Cardanolie
banden en bandenspanning check
etc

kleine zaken dus.

vooraf aangeven is dan wel zo handig maar is niet noodzakelijk !

• Winnaar
Reactions: Sancho Panza

wim walraven

Motorrijles
13 aug 2018
9
2
3
49
Type motor
ST1100
hallo, mijn vraag van hoe laat tot hoe laat is de BBQ.
ik ben bij de riem wissel dag maar moet wel op tijd weg.

gr wim

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
De locatie is meestal rond 9:00 "open" en met de BBQ zijn we geheel vrij qua planning.

Om wat energie aan te vullen is het meestal een "late lunch", het is dus géén gezellig "rond het kampvuur" om 17:00. :Biggrin
Voor m'n gevoel is het altijd zo rond 14:00, zal de foto's er even bij pakken en de stand van de zon berekenen. :good:

mariocoppens

1e Versnelling
11 aug 2017
39
27
18
Vlissingen
Type motor
ST1100
Aan vullende info:

Gezien deze data vooral in het teken staat van de riemwisseldagen van 19 mei en 16 juni is echter ook de pitstop straat geopend waar kleine zaken aangepakt kunnen worden.

Bij kleine zaken kunnen we denken :

remvloeistof wissel
Motorolie en filter
Cardanolie
banden en bandenspanning check
etc

kleine zaken dus.

vooraf aangeven is dan wel zo handig maar is niet noodzakelijk !
postings automatisch samengevoegd:

Dag Ad
Ik zou van degelegenheidgebruik willen maken om cardanolie te wisselen.

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
Ik overleg eventjes met Ad hoe hij de Pitstop precies in gedachten heeft...
Alleen maar top dat er van diverse kanten wordt meegedacht, blij mee! :good:

Ger

3e Versnelling
14 mrt 2019
149
66
28
51
Bergen op zoom
Type motor
ST1300
Kan er ook voor te buurten en kwielen naar al dat moois ook langs gekomen worden. Zou wel graag dat er iemand even luisterd naar me voorrem,remt goed alleen maakt een geluid met remmen wat ik niet thuis kan brengen.

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
624
549
93
43
Amersfoort
Type motor
ST1100
Alle voorbereidingen voor volgende week zijn zo goed als klaar! Yahoo:Maar...

Mochten er mensen langs willen komen voor de gezelligheid, GRAAG!
Handen uit de mouwen steken, het ouderwetsche "beppen"... OOK dat kan hier! GRAAG! :good:

Als iemand daarbij mee wil doen met de middag-BBQ van 14:00(?), graag even hier aanmelden, dan bestellen we extra bij.

Er worden pakketten samengesteld van 15 euro, dat zijn de kosten voor deelname.

Spotje2

Motorrijles
6 mei 2019
10
23
3
62
Type motor
ST1100
Hallo daar allemaal
Ik lees met groeiende verbazing over wat er allemaal gebeurd in deze "club" van Pan liefhebbers.
Gister mijn meenemerprobleem gelanceerd nu al opgelost!! Nu lees ik van een riemen wissel dag.
Deze is in combinatie met een bbq volgende week zondag heb ik begrepen. Op 16 juni is de volgende
Mogelijkheid om mee te doen. Op 19mei is kennelijk geen ruimte meer voor een extra riem? Anders
kom ik graag langs met mijn zak vol onderdelen. 16 juni is nog zoooo ver weg.
Ik hoor het graag
Mvg. Jan Louwrink

Putput

3e Versnelling
9 nov 2014
94
70
18
54
Dieren
Type motor
ST1100
Hoop dat jullie veel plezier hebben, en er nog handiger in worden, kunnen jullie me extra goed helpen over 4 weken

Bovenaan Onderaan