1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Riemwisseldag sprundel, zondag 6 augustus, barbeque om 14:00.

Discussie in 'M.K.T.' gestart door Sancho Panza, 6 jul 2017.

1. Sancho Panza

Sancho Panza 4e Versnelling

Op zondag 6 augustus van 2017 wil ik graag weer een "Riemwisseldag" organiseren in Sprundel.

Naar aanleiding van de lopende groepsaankoop zijn er echter zo'n 10-15 "wisselaars" die hulp nodig hebben.

Dit kan nu eenmaal niet in 1 dag en de 2e dag zal waarschijnlijk ergens op een zondag in oktober bij "Sleutelclub Houten" worden georganiseerd.

Het restant aan deelnemers begeleid ik t.z.t. nog wel naar dag 3, of het worden gewoon "zelfklussers" met hulp.

Wie van de "deskundigen" onder ons willen, en kunnen, eventueel op een zondag in augustus meehelpen?

Graag jullie reactie of je bereid bent om ons op 6 augustus, te ondersteunen... En voor de "gezellig".

Tevens zullen de handige "Wisselaars" onder ons ook langskomen om mee te kijken/helpen zodat ze het later zelfstandig de wissel kunnen doen.

Rex (Webster) heeft een inschrijfknop voor de BBQ voor me toegevoegd...
    Denk dat we rond 14:00 de kooltjes heet hebben voor een paar stukkies vlees met een broodje.

Wordt gezellig!

DE INSCHRIJFKNOP VOOR DE BBQ STAAT HIERONDER:

DutchMicro - 1
    Marquez93 - 2
    motermuismartin - 1
    RORICK - 1
    Sancho Panza - 1 - De BBQ is minimaal 15 personen en €15,- p.p.
    sleutelaar - 1
    waffie - 2

Totaal: 9

Laatst bewerkt: 28 jul 2017 om 06:08
  2. waffie

waffie 5e Versnelling

IK wil graag Sancho panza ondersteunen maar tevens deelnemers verzoeken om zijn of haar agenda aan te passen aan de voorgestelde data.(die nog volgen)
    Even hier van af wijken is voor hem en het ondersteunend team best lastig
    Wij hebben allemaal een belang erbij dit zo snel en efficiënt mogelijk te regelen.
    Democratie is mooi maar werkt ook vaak erg vertragend.
    Neem dit in gedachte bij je beslissing

met zeer zonnige groetjes

• Leuk Leuk x 2
  3. sven.magnus

sven.magnus 5e Versnelling

Behalve de 20e, hou ik al mijn zondagen vrij voor de wissel :)

4. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Geen probleem ik wacht geduldig af en pas mijn agenda aan, aan de mogelijkheden.

5. Sancho Panza

"De Dennis" heeft zich ook aangemeld... Heb er nu al vertrouwen in dat het een bijzondere dag zal worden!

Welke datum het wordt volgt nog, maar bijzonder zal ie zijn...

En de riemen worden waarschijnlijk óók gedaan... Niet geheel onbelangrijk! :Biggrin

6. Marthin Api Injil

Marthin Api Injil 2e Versnelling

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan nooit op een zondag.
    Elke zondag ga ik naar de kerk, dat is echt heel belangrijk voor mij.
    Ik hoop dat er een andere mogelijkheid is voor mij.
    Weet iemand een oplossing?
    Ik kan elke andere dag afspreken in de week, ik kan mezelf altijd roostervrij inplannen als ik het maar van tevoren aangeef.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 1
  7. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

De hele zondag in de kerk pff ....6 daagse werkweek dus.

Dan zal je buiten de agenda om iets moeten regelen die dat wil doen vragen staat uiteraard vrij

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

8. Marthin Api Injil

Gelukkig werk ik 4 dagen van 11 uur

En naast mijn werk en de kerk, doe ik ook veel voor de club

Fijn weekend allemaal

• Winnaar Winnaar x 3
    • Leuk Leuk x 1
  9. Dennis

Dennis The Preacher

Helemaal goed Marthin. Je bent niet de enige hier.

• Leuk Leuk x 2
  10. GrisPan

GrisPan 5e Versnelling

Liberale atheist hier, maar respect voor ieders levensovertuiging! Dus gewoon zeggen hoe je in het leven staat. Good

• Mee eens Mee eens x 1
  11. Hansepansje

Hansepansje Kilometervreter

Dennis haalt me de woorden uit de mond:
    Heb je thuis een locatie om aan de Pan te kunnen sleutelen?
    - Zo ja: Dennis woont niet zo gek ver bij jou vandaan, en misschien kunnen we je samen een keer helpen om je riem te vervangen.
    - Zo nee: Als je niet teveel haast hebt kan het later dit jaar waarschijnlijk wel een keer bij mij. Nu lukt dat nog niet: ivm een 'renovatie binnenshuis' staat de garage nu veel te vol met 'spul' en het duurt nog even voor dat klaar is.

Groets, Hans

• Leuk Leuk x 1
  12. Sancho Panza

Respect... Voor iemands zondag EN voor het aanbod van Hans. :)

EN voor het bijhouden van Dennis zijn agenda, blijkbaar heb jij die dus in beheer?

Dan vind ik het niet zo gek dat jij zondag echt even een dagje "rust" nodig hebt... :Biggrin

13. Marthin Api Injil

Onnodige Quote verwijderd

@Hansepansje

Goedemorgen Hans!!
    Mijn motor staat onder de afdak, en dat is ook afgesloten.
    Er is niet heelveel ruimte maar wel genoeg om te sleutelen.
    Dus als we een afspraak kunnen maken dan zou ik dat heel graag willen.
    Ik stuur je mijn 06 nummer wel via een PM.

Bedankt voor het aanbod!!

Fijne dag iedereen!!

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2017
  14. Sancho Panza

Heren, enkele verdwaalde dames... (En zeker niet de minste...)

De datum is gezet op 6 augustus, de "Dennis" verschijnt dan ook "ten tonele".

Olaf komt mee, heeft nog niet op mijn bericht gereageerd, maar komt mee...

Enkele "Wisselaars" die het zelf gaan doen schrijf ik ook effe aan om alvast "droog" te komen oefenen en om te helpen het plastic te verwijderen.

Ad stelt zijn locatie in Sprundel beschikbaar, IK heb er nu al zin in en daarbij ook het vertrouwen dat het goed komt... Yahoo:

Wat je allemaal al niet kunt regelen vanuit Frankrijk met een mini-laptopje en WiFi...

Verbazend! :)

• Leuk Leuk x 4
  15. Ome Paul

Ome Paul 5e Versnelling

Als ik die dag tijd heb kom ik ook even gezellig langs.

Veel hulp kan ik niet bieden helaas. Ik heb zelf nog geen distributieriem vervangen. Ik heb het wel een paar keer zien gebeuren.

16. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Voor mij is 6 augustus mogelijk. Het zou mooi zijn als bij mij de wissel kan plaatsvinden., ben er dan toch :)Maar ik kom sowieso langs om te kijken en te leren. Daarnaast heb ik een hekel aan alleen kijken dus ben ik beschikbaar om kuipdelen te verwijderen daar heb ik nu aardig wat ervaring mee. Ik hoor wel of het wisselen wordt en/of helpen.

17. sleutelaar

sleutelaar 2e Versnelling

zoals sancho panza zei ben ik ook aanwezig

18. Sancho Panza

Is er iemand die komt die een Carb-Tune setje mee wil nemen?
    Als de boel toch los is, is dat, volgens mij, een klein klusje voor erbij.

Er wordt door de "Wisselaars" gevraagd om ook naar de staat van de slangen te kijken, ik neem dus een compleet origineel setje mee voor "noodgevallen".

Iemand had het ook over koppelingsplaten nakijken, heb ik geen verstand van, heb hem gewezen op het feit dat het hoofdzakelijk om de wissel gaat.

Hij mag het echter op de dag zelf vragen aan iemand die daar kijk op heeft en de tijd beter kan inschatten.

Aanvang daar is hopelijk rond 9:00 uur, overleg ik nog wel even met Ad (Waffie).

• Creatief Creatief x 1
  19. keesje500

keesje500 2e Versnelling

Ok net op een andere Pan gezeten en even gas open gedraaid en ik schrok eigenlijk hoe mooi dat die liep en hoe slecht die van mij volgens mij staat afgesteld...carbtune op die dag er bij zou zo welkom zijn

20. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

Nou ik zal zorgen dat mijn Pan daar naakt verschijnt ;) Good:biker:

21. sven.magnus

sven.magnus 5e Versnelling

Ik ga me toch pas ginder uitkleden hoor... beetje te fris aan de vis...

• Lol Lol x 1
  22. Sancho Panza

De wissel staat gepland voor 6 wisselaars:
    - Zeurdoos (Pan verschijnt al kaal = tijdswinst)
    - Sven Magnus
    - MotermuisMartin
    - Keesje500
    - MarcQ
    - Werner1 (heeft nóg niet gereageerd, zit vaak buiten bereik van alle netwerken)

Rorick kan het demonteren van het kuipwerk dromen en begint er 's ochtends (als extra wisselaar) buiten mee.
    Na dat kwartiertje werk :) steekt hij de helpende hand toe... En kijkt dan mee hoe wissel werkt.

Wie er een Carbtune setje heeft, vraag ik (ook) nog even in mijn "kennisen"kring...
    Verwacht dat dat wel lukt, en het is maar een klein beetje meerwerk als de boel toch al los is.

Laatst bewerkt: 26 jul 2017 om 05:55
  23. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Dromen....dromen......ik heb nu al nachtmerries:oh no::Smile: :Biggrin

24. keesje500

keesje500 2e Versnelling

Oh vet vet vet

25. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

Prettige dag mannen en vrouwen.
    Ik zal die dag een van mijn laatste ochtenddiensten bij de Glasfabriek vol gaan maken.
    Ik zal er dus niet bij zijn

• Niet Leuk Niet Leuk x 1
  26. Sancho Panza

Het wordt één van de laatste ochtenddiensten! Hij gaat met een wel errug vroeg pre-pensioen!

Voldoende tijd dus voor alle HyperPro's en Wisseldagen in de toekomst...

We moeten hem die zondag 1 dag missen, maar dan... Yahoo:

En in de glasfabriek gaat hij het VOL maken... Niet half-leeg....
    Ik hou van mensen met zo'n positieve instelling!

Dikke zoen en fijn dat je tóch even aan ons gedacht hebt. :Biggrin

27. waffie

waffie 5e Versnelling

beste,

carb tune set is aanwezig in de werkplaats

• Leuk Leuk x 1
  28. Sancho Panza

Beste Ad, de naam is Sander... Als je me ziet en meemaakt herken je me vast wel weer! :Biggrin
    En jij bent die man van de eeuwige wijsheid toch? Zo kwam je absoluut op me over in elk geval.

Fijn dat er een CarbTune setje aanwezig is, heel misschien mogen we hem dan ook wel even vasthouden en gebruiken...

We houden het echter nog heel even spannend, die mensen komen tenslotte voor de riemwissel.

Maar misschien is iedereen wel zó zelfstandig dat ik me de hele dag verveel... ;)

Ik zie er nu al naar uit om aan het eind de werkplaats te mogen vegen, zodat het lijkt of we nooit aanwezig zijn geweest.

Weet bijna zeker dat het een TOPdag gaat worden... Good

29. waffie

waffie 5e Versnelling

Uit ruime ervaringen komt het veel voor dat remvloeistof ook nogal eens vergeten wordt ,
    en dan bedoel ik dat er teveel water inzit wat resulteert in een fors kookpunt verlaging.

Dit kan gevaarlijk zijn als je de remmen goed aanspreekt(Vapor lock)

deelnemers kunnen dit ook even na laten kijken en mogelijk een vloeistof wissel aanvragen.

ik help je er graag mee....

mvg ad

• Leuk Leuk x 2
    • Mee eens Mee eens x 1
    Laatst bewerkt: 17 jul 2017
  30. Sancho Panza

Behalve dan voor de ABS fietsen denk ik, dat heeft weer een "aparte" manier van ontluchten.
    Olaf heeft vorig jaar op de TDT meegekeken met Lucky Luke op de TDT bij mijn fiets...

Waarschijnlijk weet hij het ook nog wel, heeft het geheugen van een automonteur. (Is ie namelijk)

We kijken echter nog wel even hoe alles verloopt, de riemwissel blijft uiteraard centraal staan.
    Bedankt voor het aanbod, Ad, we gaan het vanzelf meemaken... :)

31. Dennis

Dennis The Preacher

Neem mijn carb tune set ook wel mee.
    Dagje Ad is altijd leuk!!!

• Leuk Leuk x 1
  32. keesje500

keesje500 2e Versnelling

Ben ik blij mee dennis

33. Sancho Panza

Ik zie vol vertrouwen uit naar deze dag, voldoende technische kennis, materieel en handige klussers aanwezig.
    Degenen die zelf nog nooit (echt) aan hun Pan gewerkt hebben worden een stuk wijzer en misschien ook wel handiger.

Bijna alles doe je namelijk zelf...

Zelf ben ik ook lichtelijk onwetend begonnen en heb af en toe een schop onder m'n hol nodig om een klusje aan te pakken...
    Maar ik ken sowieso twee bomen van kerels die deze schop graag uitdelen! En dat werkt bij mij... :Biggrin

Ik onthoud daarbij ook nog wel eens wat, da's vaker het geval als iets m'n interesse heeft.

Samen kom je al gauw een eind, heel fijn allemaal! :)

• Lol Lol x 1
  34. Ieniemienie

Ieniemienie Kilometervreter

Denken jullie ook aan de inwendige mens? Misschien even overleg wier er wat te eten en te drinken meeneemt? Het wordt sowieso een lange dag en sommigen hebben al een uurtje gestuurd. Ad en Jacqueline hebben altijd wel wat maar ik denk dat het handiger is om zelf ook wat mee te nemen. En denk dan ook even aan de pot die Ad heeft staan waar een financiële bijdrage voor de koffie in kan ;).
    Maar waar bemoei ik mij mee?
    Veel plezier die dag :)

• Mee eens Mee eens x 3
    • Lol Lol x 1
  35. Sancho Panza

WAFFIE SUPERSONIC.jpg
    Lief Ieniemieniepienietje... (Blijkbaar de mama onder de Forummers) :Biggrin

Ik ben daar al bekend met de goede zorgen en de organisatie van zo'n dag.
    Heb het dus al volledig onder controle, Ad heeft de Pan (ja, woordgrapje) al voor ons aangezet...

Maar bedankt voor het meedenken! We blijven tenslotte mannen... :)
    We leren echter een hoop van onze vrouwen, het blijft een mooi samenspel.

• Lol Lol x 3
    • Leuk Leuk x 2
  36. Ieniemienie

Ieniemienie Kilometervreter

haha @Sancho Panza heeft geloof ik te maken met Mars en Venus :Biggrin

• Lol Lol x 1
  37. Sancho Panza

Wij kunnen een boodschappenlijstje en wensen doorgeven aan Ad en Jacqueline en de supermarkt is daar op zondag ook open.

Ik kom waarschijnlijk met de auto, kan het ook meenemen, kan daar ook nog ter plekke shoppen... Komt goed.

Beter goed voorbereid te werk...

Ook is het mogelijk om door de plaatselijke slager een BBQ te laten regelen, vanaf 15 personen.
    Een soort mini-TDT'tje, daar heeft Gert dat ook goed voor elkaar.

We hebben echter nog 2 weken om dit te bespreken en te regelen.
    Voor het adres in Sprundel staat er rechtsbovenin op de homepagina een aantal linkjes.

Commerciële advertenties zijn niet toegestaan!!

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2017
  38. Sancho Panza

Sorry, niet bewust een advertentie geplaatst... Een herstellende correctie is op z'n plaats:

Helemaal rechtsbovenin op de Forumpagina's staat: Links
    (Maar het staat toch wel degelijk aan de rechterkant) :Biggrin

Dit zijn allemaal diverse bedrijven die diensten verlenen met betrekking tot onze motoren.

Het adres in Sprundel vind je onder het linkje van MSD bandenservice, hier moet je op die bewuste zondag zijn voor de "Riemwisseldag".

Je kunt ze eventueel bellen om te vragen of ze die dag ook toevallig open zijn voor "publiek".

Als er een brug vrij gemaakt moet worden regelen we dat gewoon tussendoor.

Hopelijk ben ik bij deze wel duidelijk geweest zonder (onbewust) reclame te maken.
    Houd er niet van om de wet te overtreden, deze respecteer ik namelijk.

Wéér wat geleerd... :)

39. Sancho Panza

Rex (Webster) heeft een inschrijfknop voor de BBQ voor me toegevoegd...

BBQ Inschrijfknop

Denk dat we rond 14:00 de kooltjes heet hebben voor een paar stukkies vlees met een broodje.

Laatst bewerkt: 24 jul 2017 om 09:03
  40. DutchMicro

DutchMicro 4e Versnelling

Verwacht er ook bij te zijn voor een helpende hand en wat sterke verhalen. :p
    En misschien leer ik nog wel wat.
    Een BBQ zeg ik uiteraard geen nee tegen. :D

41. Sancho Panza

En halen we de 15 personen niet die meedoen, regel ik zelf wel wat. Heb daar toch verder niets te doen verwacht ik.
    Ik hoef tenslotte alleen maar de spullen af te geven en dan kan ik weer gaan... Oh nee, ik heb het georganiseerd!
    Nou, vooruit dan. Omdat die BBQ me ook wel aanspreekt... :Biggrin

• Leuk Leuk x 1
  42. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

BBQ ingeschrevenGood Als de wisselaars zich nu ook nog inschrijven zitten we zo aan de vereiste minimale 15 personen!

Verder wil ik me niet met de gang van zaken bemoeien, maar het kostenplaatje is mij helemaal onduidelijk.Maar persoonlijk vind ik het geen fijn gevoel als ik van anderen "profiteer"

Het lijkt mij redelijk dat de dienstvragers een bijdrage leveren aan de dienstverleners. Het kost immers ook als je dergelijke zaken bij een motorzaak laat doen. Voorkomt wrevel en onaangename gevoelens bij zowel de dienstverlener als de dienstvrager.En hier kan hetzelfde gebeuren in een plezierige ambiance.

Maar wat voor bedragen koppel je daar aan? Weet ik niet:( Het volgende puur als een voorzetje en uit mijn duim gezogen.

# Locatie:( ruimte, faciliteiten-> sanitair, gas en electra, schoonmaak, gereedschap, organisatie,etc)
    €1,50-3,50 pp? te doneren in het potje wat daarvoor op de locatie staat of vooraf via Ideal ofzo. Is niet vrijblijvend maar verplicht!
    #dienstverleners: distributie- €50-75 ? carbtune: € 25-50? remmen: €25-50? etc. Excl. materialen! gebruik carbtune , en ander speciaal gereedschap €10-€15 ?
    #vrijstelling van kosten locatie voor dienstverleners (uitgezonderd extra's als bv een BBQ)
    #vrijstelling kosten locatie als je zelf aantoonbaar inbreng hebt zoals levering diensten of goederen.

Ziet er allemaal erg regeln*ukerig uit maar volgens mij een manier om in een groter wordende organisatie duidelijkheid te geven en een ieder tevreden te houden en dit prachtige forum nog lange tijd in stand te houden en onmisbare mensen als @panman1100 binnenboord te houden! Bedragen genoemd zijn puur indicatief en uiteraard voor discussie open, streef naar duidelijkheid, transparantie. Niet naar wat de gek ervoor geeft. Alles in het leven kost. Ongeacht je eigen financiële positie.

De rest is liefdewerk oudpapier.

• Mee eens Mee eens x 3
    • Oneens Oneens x 1
    Laatst bewerkt: 28 jul 2017 om 02:06
  43. Sancho Panza

Beste Philip, en ik dacht dat IK veel kon typen...

Bedankt voor je inschrijving voor de BBQ en jij bent OF een grote eter... OF je komt met z'n tweeën... ;)

Ik ben zelf een open boek qua financiën, maar respecteer ook een beetje de gedachten van de "gemiddelde" Nederlander hierover.

In het topic van de groepsaankoop staat daarom ook precies wat elk onderdeel kost en is daarom ook voor iedereen inzichtelijk voor vergelijk op andere sites, ik heb zelf (denk ik) de goedkoopste sites gevonden.

Zelf zorg ik dat ik onderaan de streep op NUL uitkom, al het geregel en bestellen doe ik verder geheel als "vriendendienst".
    De mensen met technische kennis op de dag zelf komen omdat het een kleinschalige gezellige dag samen is.

De "huur" van de locatie en het gebruik van spullen/etenswaar heb ik (achter de schermen) allemaal netjes geregeld, zo houd ik de eigenaar ook tevreden voor een volgende keer.
    Ook een donatie aan het forum is met de "wisselaars" besproken, geloof me maar dat ik aan alles(?) heb gedacht.

Sprundel is eigenlijk een soort mini-TDT'tje, in Teteringen heb ik zelf ook nog nooit een rekening gezien voor het gebruik van 4 uur hefbrug.
    Gert verkoopt daar olie tegen inkoop-prijs, allemaal voor een dankbare reactie en een leuke dag.

Hier komt gewoon het stukje gun-factor om de hoek kijken... :)

De experts van het Mobiele Klus Team doen het ook niet voor niets weet ik, anders zouden zij hun gezin nooit meer zien!
    Maar wat zij vragen vind ik een privé-aangelegenheid tussen hen en de "hulpbehoevende".

Als het Forum ooit uit echt z'n voegen groeit en er echt een standaard prijzenlijst moet komen... Komt dat er vanzelf wel.

PAKKETTEN BINNEN - AD.jpg

De eerste dozen zijn trouwens al binnen hoor! 54 liter Koelvloeistof, 16 thermostaten...
    De originele onderdelen ga ik deze week ophalen en de 17 riemen volgen nog... Hopelijk zo snel mogelijk!
    Sommige "wisselaars" willen dit weekend zelf al aan de slag weet ik... Verzending donderdag vóór 17:00 dus!

Er zit zelfs een pakketje bij voor Ad, Waffie?!? Deze heb ik per ongeluk opengemaakt in m'n enthousiasme... :Biggrin

• Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1
    • Oneens Oneens x 1
  44. keesje500

keesje500 2e Versnelling

Even voor de duidelijkheid mannen: ik doe mee aan zon riemwisseldag omdat ik een garage niet kan betalen! Ik heb al alles moeten doen om de set te kunnen betalen en moet het verder hebben van liefdadigheid....ik moet moet nog twee jaar 400 euro per maand aan restschuld betalen voor mn hypotheek...t is leuk dat je hier wat geld aan geeft en daar wat geld aan besteed en dat zou ik ook wel willen maar ik op een gegeven moment ist voor mij op hoor...ikgun iedereen wat bijverdiensten maar mijn geld is op...ik moet al een jaar de eindjes aan mekaar knopen en rij motor omdat die maandelijkse kosten (belasting en verzekering) goedkoper zijn anders had ik er ook wel een auto bij gehad...ik verdien genoeg maar ben veel geld kwijt aan incasso per maand...hou er aub rekening mee...

• Mee eens Mee eens x 2
  45. Ad2002pan

Ad2002pan Kilometervreter

Als de spulken van service best konen wil ik nog wel eens weten wat ik bij deze importeur zou moeten betalen is nml een klant waarbij wij alle containers voor inklaren
    Ad

46. Sancho Panza

Kees, bedankt voor je eerlijkheid!

Maar dan gaan wij het nog wel eventjes persoonlijk hebben over wat jouw vette Yamaha dempertjes dan wel niet gekost mogen hebben... :Biggrin
    En van wat voor zwart geld jij die betaald hebt uiteraard! Ik ga nu vast bellen met de belastingdienst...

Niet schrikken, is een beetje onduidelijkheid over onze eigen belastingaangifte... ;)

We helpen iedereen, waar het kan, zoveel mogelijk uit liefde voor onze Pan denk ik...
    En besparen daarbij graag een hoop geld uit. Yahoo:

Laatst bewerkt: 25 jul 2017 om 16:28
  47. keesje500

keesje500 2e Versnelling

Luister eens die motor heb ik zo gekocht hoor en heb je wel goed gelezen wat ik geschreven heb en heb je wel de goede persoon voor je? Dempertjes ?? Zwart geld??? Ik weet niet wat jij bedoelt hiermee

48. Sancho Panza

Kees, let goed op mijn smilies, deze hebben een heel bewust doel! En dat je het ontkent? Da's de juiste tactiek!
    Je bent dus geslaagd voor deze "test"... :)

En ik heb het ook al "goedgemaakt"in een persoonlijk appje...

Hij weet nu dus ook dat ik het was die het typte...
    Oh, het was Sander... Die kan er niks aan doen. Dan is het "goed", die weet niet beter... ;)

Laatst bewerkt: 25 jul 2017 om 17:12
  49. Dennis

Dennis The Preacher

Ik doe mee aan bbq

• Leuk Leuk x 1
  50. Sancho Panza

Gebruik dan ook even het officiële knopje bovenaan, schat.
    Heb ik nog best veel moeite voor gedaan om die erbij te krijgen... Uitvoerige mail naar Rex, tanx!

Je kunt er, na het klikken, niet meer onderuit. Denk er dus nogmaals goed over na... :)

Moeten we voor jou trouwens een Halal pakketje bestellen? Gezien je zinsopbouw? (Sorry, LOL!)

• Lol Lol x 2

Deel Deze Pagina