Richtingaanwijzer schakelaar schoonmaken

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

webster

Administrator
Medewerker
29 okt 2012
1.735
1.990
882
40
Papendrecht
www.st1100-1300.eu
Type motor
Anders
Hansepansje submitted a new resource:

Richtingaanwijzer schakelaar schoonmaken - Richtingaanwijzer schakelaar schoonmaken

Geïnspireerd door Horspan's post heb ik afgelopen weekend ook de knipperlicht schakelaar van m'n Pan maar eens schoongemaakt. Tussendoor heb ik steeds foto's gemaakt en deze verwerkt in bijgevoegde How To.
http://st1100-1300.nl/data/attachments/0/859-fb4e4619b6363c60bace98b796b2e515.jpg
Zoals Horspan al vermeldde, is...
Read more about this resource...

• Like
Reactions: Zonneschijn76

Raymond Buijs

Motorrijles
5 feb 2017
3
3
3
42
Tiel
Type motor
ST1100
Bedankt voor de duidelijke uitleg, mijn schakelaar werkt weer als een zonnetje.!!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

• Like
Reactions: Hansepansje

harde hoed

3e Versnelling
1 mei 2015
154
140
43
54
Veghel
Type motor
ST1100
Vandaag op mijn vakantieadres ook mijn schakelaar schoongemaakt. @hansepanje dank voor de mooie handleiding. Het is goed gelukt en dat terwijl ik twee of meer jaar geleden het openmaken van een doosje lucifers al spannend vond. ;)

slop

3e Versnelling
18 aug 2016
135
176
43
Baflo
Type motor
ST1100
Dankzij Hansepansje en Horspan ook de linker stuurschakelaar maar eens inspecteren. De rechter al onder handen genomen omdat lichtschakelaar niet meer afdoende werkte. De knipperlicht schakelaar ging ook al redelijk zwaar, dus open met dat schakelaartje. Gelukkig de How to van Hansepansje erbij anders was het nooit meer goedgekomen. Maar het is gelukt, schakelaar gaat weer alsof hij nieuw is. Dank heren voor de hulp op afstand Good

Groeten, Jakob

Collage1.png Collage2.png Collage3.png

• Like
Reactions: Hansepansje

Frans

5e Versnelling
16 nov 2012
547
258
63
57
Ridderkerk
Type motor
ST1100
Vandaag op mijn vakantieadres ook mijn schakelaar schoongemaakt. @hansepanje dank voor de mooie handleiding. Het is goed gelukt en dat terwijl ik twee of meer jaar geleden het openmaken van een doosje lucifers al spannend vond. ;)
[emoji1]

[emoji106][emoji112]

• Like
Reactions: Eddy DM

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
990
910
93
57
Gieten
Type motor
ST1100
Ik heb de howto van @Hansepansje apart opgeslagen op mijn i-pad, kan ik hem altijd vinden, maar ik heb hem bijna niet meer nodig.
Ik heb mijn handvat nu een paar keer uit elkaar gehad omdat ik hem maar niet goed kreeg, bleek dus dat er ook sprake was van slijtage, het schuifje dat contact moet maken zat aan één kant vast ( het veertje drukte hem niet goed omhoog) en maakte dus geen contact !!!
Sloop handvat gekocht, schuifje overgezet en voila, als nieuw !!!!
Dank zij Hans zijn howto durfde ik het aan, nu zelfs het gashandvat ook al gedaan.
postings automatisch samengevoegd:

Oh ja, voordat ik het vergeet, van Olaf @sleutelaar een startrelais gekregen omdat we dachten dat de mijne kapot was, blijkt dus dat ik er geen originele op heb zitten.
Thanks Olaf, nu kan ik hem origineel maken, super bedankt !!!!

Laatst bewerkt: