Pump it Up

FNaRK

3e Versnelling
3 okt 2018
115
98
28
52
Delft
Type motor
ST1300
op advies van mede Pan-ers toch maar de AIRMAN Draagbare compressor Tour N/A V2 gekocht.
Vandaag even op de voorwielen van den automobiel geprobeerd, dat werkt best goed. Beetje lastig aflezen wat de aangegeven waarde is (of je zet gewoon je bril op...). Aansluiten via de sigaretten-plug.
In het weekend maar eens de motor banden proberen. Ben een betje huiverig om de daar aanwezige 12V aansluiting te gebruiken, is volgens mij gezekerd met 5A. En aangezien het nogal een operatie is om bij die zekering te komen toch maar aansluiten via de accu?

postings automatisch samengevoegd:

Henry W

5e Versnelling
12 aug 2016
429
483
63
56
Den Haag Leidschenveen
Type motor
ST1100
Handig
als je een druppellader hebt ?
extra contra stekker aanschaffen, en aansluiten op de kabel die je niet zou gebruiken ?
pak je makkelijk stroom van de motor
succes
:biker:

• Leuk
Reactions: FNaRK

Henk2511

Mega Mijlenmaker
8 sep 2018
1.793
2.151
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
@FNaRK Ik heb bij ome Ali 2 stekkerverbindingen gekocht, de geisoleerde kant aan de accu gemaakt en de andere kant aan de acculader, zekering ertussen en laden maar, maar ik kan de gewone stekkers ook nog op de polen van een losse accu gebruiken.
als je nu ook zo een stekker aan de airman maakt, kun je én opladen én stroom gebruiken voor je airman, ik heb er een 10A zekering tussen.image.jpg

• Like

Cabby

5e Versnelling
26 aug 2019
410
820
93
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Ik heb een contactdoosje á la BMW geplaatst voor alle 'externe' stroom én voor de (druppel)lader. Deze is rechtstreeks op de accu aangesloten met een 15A zekering ertussenin.
Dit is overigens NIET geschikt als starthulp bij een lege accu!!!!
Ik zag ergens foto's voorbij komen waarbij een Pan er 2 naast elkaar heeft. Schijnbaar zelfs standaard, mét houder op het frame. En nee, was níet op een ander forum.

20190507_153027.jpg20190509_200053.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like