Promotor TV: aflevering 65 - S5/10

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
4.884
4.591
413
70
Voorhout
Type motor
ST1100
In deze Promotor test Bart de Suzuki SV650X,
kijken we hoe het is om 's nachts te rijden in Amsterdam,
Jaap test de Harley-Davidson Iron 1200 en Forty-Eight Special in Kroatie en we sluiten af met de Promotor Primavera tocht!

Biker T

5e Versnelling
3 jul 2016
415
276
63
53
Waspik
Type motor
ST1300
Het is weer een tijdje geleden dat ik een nieuwe aflevering van Promotor TV heb bekeken. Dus ik opzoek naar nieuwe afleveringen van na de vakantiestop, blijken ze nu alleen via RTL XL Premium te kunnen zien :oh no: Of je je even bij Videoland een abonnement wilt nemen. Eerste 2 weken gratis o_O
Helaas.... weer een kijker minder, want weer een abonnement erbij nemen gaan we niet doen :mad:

panman1100

VIP
Medewerker
29 okt 2012
4.884
4.591
413
70
Voorhout
Type motor
ST1100
Gewoon naar Youtube gaan , daar kun je alle afleveringen en items kijken.
Hierbij de link :
https://www.youtube.com/channel/UCI3ivgFlCbnRxZkq0Xwi1aA

Heb ze alleen hier op het forum niet meer geplaatst om de eenvoudige reden ,
programma is te commercieel geworden en de presentatie is hard achteruit gegaan sinds Joost Overzee weg is.
Het branie gevoel (vrij en onbevangen ) is er niet meer en veel reclame tussendoor.

slop

3e Versnelling
18 aug 2016
103
117
43
52
Baflo
Type motor
ST1100
Ik heb een jaar de promotor abonnement gehad. Ik wou hem opzeggen juist op het moment dat Jan Kruithof en Bart Verhoeven Promotor overnamen. Ik kon het clublidmaatschap zoals zij het noemen, voor 1 jaar zeer voordelig verlengen, en gedaan. Al met al toch na dat jaar opgezegd. De reisinfo van diverse landen is altijd prachtig mooi leesvoer, de rest is alleen maar (zeer veel) commerciële info. En om daar nu voor te gaan betalen........
Voor papieren tijdschriften wordt het in de huidige digitale tijdperk steeds moeilijker. Ze moeten zich in de verdieping gaan onderscheiden, anders gaan ze het niet redden is mijn mening.

14 mei 2018
40
27
18
56
Stolwijk, 5 km onder Gouda
Type motor
ST1100
Om je eerlijk te zeggen, ik heb me vroeger best vermaakt om de Promotor, het grootste motorblad van Nederland, in fysiek formaat echter, best een grote lap papier. Mooie plaatjes oom maar weinig echte info.

Ik vind het blad nu wel veel beter, lijkt meer op een Belgisch blad als Motorrijder, gemeenschappelijke column van Herman Brusselmans, en veel informatiever.

Het tv programma echter.... een bepaalde vorm van schijtlolligheid zit er in die me niet bevalt. Aardige filmpjes, dat wel, maar liever nog kijk ik naar Testmotor.nl, met veel informatieve filmpjes van Ivan van der Valk, die gewoon zich zelf is, in tegenstelling tot die Joost Overzee en die andere gozer met dat 'hippe' mutsje op.

Ook andere buitenlandse motorbladen hebben filmpjes op Youtube, alhoewel een Duits blad meer een soort abstract kwebbelforum is waarin weinig gereden wordt.