1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Probleem nolan n-com 'calling friend number'

Discussie in 'Motorkleding en helmen' gestart door Navigator, 16 jul 2017.

1. Navigator

Navigator 3e Versnelling

Als ik het N-com B5 systeem aanzet krijg ik de dame die aangeeft 'Welcome' en daarna 'Calling friend number'. Ik krijg het systeem niet uitgeschakeld ('Goodbye'), maar het gaat alleen automatisch uit als ik de helm een paar minuten niet beweeg. Overschakelen op radio gaat niet. Ik krijg wel de inkomende meldingen en muziek van de Zumo660.

Resetten met de knoppen pijltje omhoog/pijltje omlaag werkt ook niet.

Zijn er nog andere mogelijkheden voor een reset of herkennen anderen dit probleem en hebben mogelijk ee oplossing?

2. Tommie

Tommie Kilometervreter

3. Navigator

Navigator 3e Versnelling

Die update staat er al op.

Laatst bewerkt: 16 jul 2017
  4. SThom

SThom 3e Versnelling

Ik heb ook een ncom B5, maar heb er geen problemen mee.
    Zelf denk ik dat je de knopjes niet goed bedient, voor het geheel uitzetten van de set moet je bijvoorbeeld lang op de ON knop blijven drukken dan krijg je diverse bliepjes en uiteindelijk zegt het systeem goodbye.

Je woont volgens mij vlakbij, kunnen de systemen eens naast elkaar leggen om te zien of ze hetzelfde reageren.

Hoor het wel

5. Navigator

Navigator 3e Versnelling

Ik heb het systeem al een jaar of 3. Weet een klein beetje hoe het werkt. Bij het uitschakelen hoor ik ook geen 'goodbye' meer. Ik heb de TD van Nolan een mailtje gestuurd. Wacht ik even af en anders kom ik bij je op de lijn Thom.

6. robert st1300

robert st1300 2e Versnelling

Ik heb hetzelfde probleem met de N-com.
    Maar met de App op de telefoon kan ik het wel bedienen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

7. Navigator

Navigator 3e Versnelling

Klopt, dat lukt bij mij ook.

Deel Deze Pagina