Communicatie Probleem nolan n-com 'calling friend number'

  • beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Navigator

4e Versnelling
10 aug 2014
244
324
63
55
Groene Hart
www.iroquois.nl
Type motor
ST1300
#1
Als ik het N-com B5 systeem aanzet krijg ik de dame die aangeeft 'Welcome' en daarna 'Calling friend number'. Ik krijg het systeem niet uitgeschakeld ('Goodbye'), maar het gaat alleen automatisch uit als ik de helm een paar minuten niet beweeg. Overschakelen op radio gaat niet. Ik krijg wel de inkomende meldingen en muziek van de Zumo660.

Resetten met de knoppen pijltje omhoog/pijltje omlaag werkt ook niet.

Zijn er nog andere mogelijkheden voor een reset of herkennen anderen dit probleem en hebben mogelijk ee oplossing?
 

SThom

3e Versnelling
17 nov 2012
197
91
43
56
Leimuiden
Type motor
ST1300
#4
Ik heb ook een ncom B5, maar heb er geen problemen mee.
Zelf denk ik dat je de knopjes niet goed bedient, voor het geheel uitzetten van de set moet je bijvoorbeeld lang op de ON knop blijven drukken dan krijg je diverse bliepjes en uiteindelijk zegt het systeem :good:bye.

Je woont volgens mij vlakbij, kunnen de systemen eens naast elkaar leggen om te zien of ze hetzelfde reageren.

Hoor het wel
 

Navigator

4e Versnelling
10 aug 2014
244
324
63
55
Groene Hart
www.iroquois.nl
Type motor
ST1300
#5
Ik heb het systeem al een jaar of 3. Weet een klein beetje hoe het werkt. Bij het uitschakelen hoor ik ook geen ':good:bye' meer. Ik heb de TD van Nolan een mailtje gestuurd. Wacht ik even af en anders kom ik bij je op de lijn Thom.
 

robert st1300

2e Versnelling
1 apr 2014
74
29
18
41
Spijk
Type motor
ST1300
#6
Ik heb hetzelfde probleem met de N-com.
Maar met de App op de telefoon kan ik het wel bedienen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk