1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Portofoon app.

Discussie in 'Apps' gestart door Frans, 28 apr 2018.

1. Frans

Frans 5e Versnelling

Kreeg op koningsdag een tip om via de iphone met een portofoon app te werken. App geinstalleerd en werkt perfect. En......op een heeeeele grote afstand zolang je internet hebt. Ideaal als communicatiemiddel, denk ik.
    Nog ff uitvogelen of ik een push to talk knop heb of kan maken op mn Sena. Mocht dit niet lukken is er ook nog een losse bleutooth P.T.T.knop te koop voor $30,00. Interressant toch ?. De app heet Zello.

• Leuk Leuk x 3
    • Informatief Informatief x 1
  2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Bedankt @Frans, handige tool!
    Gekeken en gaaf bevonden!!

3. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

Is een handige app zo te zien en ik heb ook een sena set,dus ik hou het even in de gaten hier.Bedankt @Frans

4. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Klinkt handig, nemen we ff mee...

5. Alex1976

Alex1976 3e Versnelling

ik zie op de site van sena(die hebben zelf ook een soortgelijke app:rideconnected)dat vanaf de 10 serie(bluetooth 4.1) en hoger via de set zelf bediend kan worden en 5 serie(bluetooth 3.1) en lager alleen via de telefoon

6. Frans

Frans 5e Versnelling

Oo, Oke. Kijk zo samen worden we wijzer, hé.

• Leuk Leuk x 1
  7. Frans

Frans 5e Versnelling

Nou, ff rondgeneusd op www en ook een PTT knop gevonden. Ome Alie, remote control shutter. Filmpje gekeken en kan geprogammeerd worden op je telefoon als druktoets. En dan de vraag , kost dat ? € 0.98 p/st incl. bezorgen. Hahaha, heb er maar gelijk 3 besteld......
    Er is zelfs nog een siliconenhoesje voor.

• Leuk Leuk x 1
    • Winnaar Winnaar x 1

Deel Deze Pagina