1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Polssteuntje

Discussie in 'Wat heb ik gekocht' gestart door Stekel, 29 jul 2017.

1. Stekel

Stekel 4e Versnelling

Ideaal voor de langere afstanden. Via AliExpress voor nog geen halve euro thuis.

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 2
  2. RORICK

RORICK 5e Versnelling

Ook maar gelijk besteld. :)Heb toch wel vaak last van dooie vingers.

3. Gerwin V

Gerwin V 3e Versnelling

Ik heb er nog een paar liggen die ik niet meer gebruik omdat ze niet passen op de grip-puppies. Ik neem ze wel mee naar de TDT voor de liefhebber.

4. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Ik heb er ook eentje . . € 0.45 inclusief verzenden vanuit China, hoe kán het uit.

• Leuk Leuk x 1
    • Lol Lol x 1
  5. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

6. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Gerwin, ik ben helaas niet aanwezig op de TDT, maar heb wel interesse. Zou je mij er eentje kunnen/willen opsturen?
    Wil er eventueel ook wel een komen ophalen, ik werk in Nijmegen.

7. Jan Pan

Jan Pan Moderator Medewerker

sh*t, ben ik genaaid met m'n 96 ct :)

• Lol Lol x 3
  8. Gerwin V

Gerwin V 3e Versnelling

@Paul_U : Versturen is duurder dan kostprijs! :oh no:

Je mag altijd langskomen om er 1 te halen in Ochten.

9. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Da's ook wel weer zo ja Gerwin.
    Kost waarschijnlijk zelfs meer brandstof dan zelf bestellen.

Maar wel eens leuk om een lid in levende lijve te ontmoeten, ik pm je wel even een dezer dagen.

10. Gerwin V

Gerwin V 3e Versnelling

11. Cire

Cire 5e Versnelling

Heb m ook uit China, maar ligt in de schuur. Vrijdag de motor opgehaald en het steuntje natuurlijk niet meegenomen.
    Morgen maar eens proberen...

12. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

Als we ons sentiment en emotie even los laten en weten dat er geen kind aan te pas komt bij de productie van deze polssteuntjes en een goed afgestelde machine er duizenden kan uitpoepen per dag is er een ding duidelijk.
    Het gaat niet om de verkoop van deze pols steuntjes, anders mocht je er wel meer bestellen dan maximaal 3 stuks. Men wil dat al je motor-maatjes er een of iets meer bestellen. Bedrijven kunnen grotere aantallen kopen tegen een andere prijs.
    Men wil alleen zo veel mogelijk Email adressen verzamelen, daar zit het grote geld. Die hebben marktwaarde.
    Er zijn vele voorbeelden van; in de jaren '70/'80 kon je een gratis foto rolletje (wat was dat ook al weer) krijgen als je je volgeschoten rolletje bij een firma in Aalsmeer liet ontwikkelen en afdrukken tegen echt schijt prijzen en porto vrij. Daar ging het niet om. men wilde adressen hebben om door te verkopen. Je kreeg reclame uit geheel Europa.
    Gewoon een heel oud marketing verhaal. En,...Alibaba heeft nog steeds meer dan 40 rovers.
    OMDENKEN

Een man reed elke ochtend op een bakfiets met daarop een kwart kuub zand de grens naar België over.
    De douaniers lieten hem en dachten wat is er nou te smokkelen aan zand.
    Na 40 jaar ging hij met pensioen en nam ook afscheid bij de douane.
    Een van hen vroeg of het echt zo lucratief was geweest dat gesmokkel met zand.
    Hierop antwoordde de smokkelaar, ik smokkelde geen zand maar bakfietsen.
    OMDENKEN.

• Lol Lol x 3
  13. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

Ik ben al vele jaren AliExpress klant en kan net zoveel steuntjes bestellen als ik wil. En gelukkig geen last van overmatige spam . Maar wel een heel reëel iets om even bij stil te staan.;)
    Om te beginnen en apart e-mailadres voor dit soort internetaankopen ?

• Mee eens Mee eens x 1
  14. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

@Marquez93, ik kan er maar maximaal 3 bestellen, een is genoeg, maar er is een limiet op de site.

15. Nosegear

Al dat soort aankopen gaat bij mij via een speciaal daarvoor aangelegd e-mail adresje. Spam maar raak! :vroem:

Hoe het denk ik wél zit: de Chinese overheid promoot enorm dat Chinese leveranciers poot aan de grond krijgen on het westen. Porto e.d. wordt door de regering vaak betaald, en er wordt veel subsidie aan fabrikanten verstrekt, m.n. voor start-ups. Dus de centen komen écht wel binnen bij deze ondernemer; alleen zijn dat niet per se ONZE centen . .

16. Jur

Jur Mega Mijlenmaker

Zojuist ook 2 laten bestellen door mijn dochter.
    Leuk om er een straks cadeau te doen. Jaha we pakken uit.Rofl

• Leuk Leuk x 1
  17. Nosegear

Helaas blijkt alle waar dan toch weer naar z'n geld:
    Te veel gas gegeven vanmorgen naar het werk toe? o_O
    BAMMM, wég €0.45 inc. verzenden!!
    :Lol:

• Lol Lol x 2
    • Leuk Leuk x 1
  18. Mister Vogezen

Mister Vogezen Kilometervreter

Spam is de Pest van het internet.
    Als mijn vrouw in een winkel staat en ze hoort dat ze korting ( dan beginnen haar oren te flapperen ) kan krijgen als ze ons mailadres geeft voor in de toekomst nog meer kortingen te krijgen probeer ik dit ter plaatste tegen te gaan.
    Je krijgt in je mailbox reclame van bedrijven waar je nog nooit iets hebt gekocht , die geven alles aan elkaar door.

19. Nosegear

Yep, maar zoals ik hierboven al schreef: maak gewoon een e-mail accountje aan speciaal hiervoor. Kost niks, eens in de maand kieper je alles weg wat erin ligt en je vist er de lopende aankopen wel tussenuit . . Gewoon iets als MrVogezen@hotmail.com of zo.

Zojuist maar €1.45 uitgegeven voor drie van die dingen. Want ze zijn wel handig, en ik moet gewoon beter opletten als ik de hoes van de motor aftrek. :D

• Informatief Informatief x 1
  20. Mister Vogezen

Mister Vogezen Kilometervreter

21. Jan KoekePan

Jan KoekePan 4e Versnelling

Hoor graag of het handig is.. Zo te zien is het broos spul...

22. Nosegear

Nou, ik vind wel dat zo'n ding zeker wat toevoegt (anders had ik ook niet drie nieuwe besteld! :)). En de breekbaarheid valt erg mee hoor, maar tegen brute lompheid is-ie niet opgewassen . .

23. ijskonijn

ijskonijn 4e Versnelling

Rijdt er al jaren mee gaat super.
    Vooral op de snelweg.
    ijskonijn

• Mee eens Mee eens x 1
  24. Guyke

Guyke 4e Versnelling

Ik gebruik het ook als we op reis vertrekken en de eerste 600 km autobaan zijn.
    Geeft wel meer steun in de pols en minder vermoeiend.
    Heb het wel €10 in een motorzaak betaald en is al enkele jaren in gebruik.

• Leuk Leuk x 1
  25. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

Ik heb er nog steeds heel veel plezier van.
    Ook op korte ritten zit het niet in de weg en geeft wat rust aan m'n pols en vingers, op lange ritten is het ideaal.
    :biker:

26. Nosegear

Yep, het zorgt ervoor dat je niet de hele tijd je vingers om de greep gebogen hoeft te houden. Links doe je dat alleen naar believen en wanneer je schakelt, maar rechts houd je (ik in elk geval) toch meestal in een soort van vuistgreep. Op lange ritten is dat plastic gevalletje van €0.45 écht een verademing!

• Leuk Leuk x 1
  27. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

Voor mij was het geen succes.

Ik kreeg last van mijn arm toen ik het gebruikte tijdens een lange rit naar en door Frankrijk.

28. Nosegear

Dikke kans dat je 'm iets te hoog had staan . .

29. RRR

RRR 4e Versnelling

Heb ‘m al jaren en bevalt uitstekend. Je moet er in het begin ff aan wennen, maar ik zou ‘m niet meer willen missen. Goed afstellen is inderdaad belangrijk en luistert nauw.

30. mariocoppens

mariocoppens Beginnend Bestuurder

Ook ik gebruik t polssteuntje al n paar jaar. 't Is prettig zeker op langere autoweg ritten. Betaalde er wel een "megaprijs" voor in de Louis winkel in Osnabrück in vergelijking bij de RZ-china aankopen. Niettemin toch blij mee. Volgende keer beter opletten.

Deel Deze Pagina