1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Politie Pan

Discussie in 'Gespot op internet' gestart door Guyke, 3 feb 2018.

1. Guyke

Guyke 5e Versnelling

• Informatief Informatief x 1
  2. Pathfinder

Pathfinder 5e Versnelling

Op zich interessant, jammer van al die gaten als al het blauw licht wordt verwijderd.
    Voor de liefhebbers de kans om een ''Politie kontje'' te bemachtigen...
    En neem een volle accu mee.

3. Ton en Hennie

Ton en Hennie 5e Versnelling

Zelf altijd een beetje terughouden t.o.v. een politiemotor. Onderhoud zal wel goed zijn maar de behandeling door de agent heb ik zo mijn twijfels over. B.v. met koude motor met vol vermogen wegrijden e.d.

4. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Die dingen kregen niet zoveel kans om koud te worden geloof ik. Liepen alleen 's nachts niet!
    Maar als zal inderdaad wél mee gerausd zijn . .

5. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Spreek wel eens met een motorrijder van die baas, voor de meesten is het hun passie, net als voor ons. Hun veiligheid is in het geding als ze er onbekommerd mee raggen. Soms krijgt een fiets idd op de ballen, maar het zijn vaak voor jaren min of meer dezelfde berijders. De motoren gaan er normaal gesproken uit op vooraf vastgestelde levensduur, tenzij..
    Motoren van zgn "begeleidingsteams" hebben veel minder te lijden...

• Mee eens Mee eens x 1
  6. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

We hadden hier een politie-motorrijder op het forum die z'n oude dienstPan gekocht en prachtig overgespoten had. Ik denk dus ook dat het afgerost zijn wel mee zal vallen - al moeten ze bij tijd en wijle wél werken voor hun geld, die fietsen.

• Lol Lol x 1
  7. S-Tsw-1300

S-Tsw-1300 Mega Mijlenmaker

Voor degene die er naar op zoek is.... ik heb er nog één in de aanbieding :Biggrin

• Leuk Leuk x 1
  8. marc pan

marc pan Klokje Rondrijder

Waarom er niet zo mee rondrijden. Spiteful

• Leuk Leuk x 2
    • Lol Lol x 1
  9. Zonneschijn76

Zonneschijn76 Kilometervreter

10. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

Km stand niet bekend, zul je moeten navragen...

Deel Deze Pagina