Pan met span

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Hugo MAG

Motorrijles
8 dec 2018
2
2
3
63
Type motor
ST1100
Nadat mijn R80 (nee, geen Honda) met zijspan het opgegeven had, moest er een andere combinatie komen. Bij voorkeur eentje die écht sneller gaat rijden als je gas geeft, en die merkbaar vertraagt als je het tegenovergestelde doet. Dan wilde ik ook nog een bak met een cabriodak zodat mijn dochter bij regen niet in een badkuip zit, en met voldoende ruimte voor een drumstel. Bijkomende eis: een trekhaak, zodat de fiets van diezelfde dochter mee kan. En ja, dan wordt het al bijna vanzelf een Pan-European met een anderhalfzits EML-bak. Die staat hier dus vanaf september voor de deur, met een kleine 120.000 km op de teller. Even wennen, voor een twinliefhebber, maar hij voldoet verder aan alles. Daarnaast zal hij af en toe figureren in Mag-a-zine, het door ondergetekende gerunde tijdschrift van motorrijdersbelangenvereniging MAG, en was hij al onderwerp van gesprek in mijn maandelijkse column in MotoPlus.

Bijlagen

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.600
1.223
113
Hulst
Type motor
ST1100
Dag Hugo, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Dat je heel veel plezier van de je Pan en het forum MAG hebben.

robm84

4e Versnelling
16 sep 2016
238
103
43
34
nieuwegein
Type motor
ST1100
Welkom hier,
Mooie Pan heb je uit Etten-Leur gehaald :)

Die van míj en jou kunnen wel uit dezelfde familie komen ;)

Veel veilige kilometers!

Raaipan

Kilometervreter
15 jul 2016
1.534
539
113
57
Nieuweroord
Type motor
ST1100
Welkom Hugo! Veel plezier van je (zijs-)Pan en hier op het forum!
In welke plaats staat de motor geparkeerd wanneer je er niet mee onderweg bent?

Paul_U

Mega Mijlenmaker
14 okt 2016
1.604
453
83
40
Apeldoorn
Type motor
ST1100
Welkom Hugo.
Veel plezier hier, maar vooral heel veel plezier van en met je Pan.
Zal de foto's en artikelen in het Mag-a-zine wel voorbij zien komen, geweldig blad met een goede insteek!

Dim

2e Versnelling
20 jan 2016
47
9
8
44
Type motor
ST1100
Hallo hugo, welkom op dit forum. Hopelijk vind je hier wat je zoekt.ygt

Garfield

4e Versnelling
12 mei 2017
311
149
43
Amersfoort
Type motor
Anders
Bizar ... je bent net een half uur geleden bij mij thuis weggereden en nu pas zie ik dat je je ook op dit forum hebt aangemeld ;)
Welkom !